Gjest NYB Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Hei.. Jeg begynte på Diane p-piller for ca. 1 måned siden. Jeg vet at det kan gå opp til 4-6 måneder før huden blir bedre og kviser forsvinner, men er det normalt at huden blir litt verre før den blir bedre? Føler nemlig at jeg har mer kviser nå enn når jeg begynte på pillene. Er dette normalt? Er det en slags renselsesprosess i huden?
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Kan no kanskje stemme det når eg tenke over det...! men, berre vent, kvisene forsvinne snart! Huda mi blei veldig fin av diane!
Gjest Mino Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Jeg brukte Diane for mange år siden. De var ganske dyre pluss at huden ble uren og jeg ble anbefalt å bytte. Jeg byttet til Trinordiol som jeg har gått på nå de siste 6 årene og er kjempefornøyd med de. Ikke uren hud og forbruk for 3 mnd koster ca 100,-
Smilla78 Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 Ble huden din verre av Diane? Det er jo egentlig ikke en p-pille, men et middel som virker mot kviser og for mye mannlig kjønnshormon men som har den bivirkning at den også hindrer graviditet. Men faktisk har huden min også blitt verre av Diane. Jeg har brukt trinordiol i 4 år, men byttet til Diane for 2 mnd siden pga at kvisene aldri ser ut til å forsvinne selvom jeg bruker gode renseprodukter tilpasset min hud. Håper dette er bare en "utrensing" av underjordiske kviser og at huden blir bedre snart. Hadde vært fint å vært kvisefri til nyttårsaften men det er vel bare en uoppnåelig drøm... Er 26 år nå og lei av tenåringshud!
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #5 Skrevet 12. desember 2004 Brukte Diane fordi de var de eneste "p-pillene" jeg tålte, men bivirkningen i mitt tilfelle var faktisk mer uren hud. Brukte det i to år så det var ikke noe som gikk over heller.
Gjest Purple Skrevet 12. desember 2004 #6 Skrevet 12. desember 2004 Jeg bruker Diane mot uren hud, og er kjempefornøyd. Tok nok litt tid før jeg merka forskjell. Slutta med dem en periode, og da kom kvisene fort tilbake igjen. Men da jeg begynte med pillene igjen, forsvant de fort. Men nå er det jo sånn at ikke alt funker for alle da, dessverre... Men jeg syns du skal gi det litt mer tid ihvertfall, så ser du forhåpentligvis en forbedring etterhvert.
Musemor Skrevet 12. desember 2004 #7 Skrevet 12. desember 2004 Jeg brukte Diane en periode, og huden min ble veldig fin, MEN jeg fikk sinnsyke blødninger når jeg hadde mestruasjon og måtte skifte p-pillemerke.
Gjest Xavia Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har brukt Diane i flere år. De hadde veldig fin effekt på meg + at jeg ikke fikk noen andre bivirkninger utenom litt større pupper , og ja selvfølgelig, flott hud!
Charmina Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 Diane hjalp veldig på kvisene hos meg - faktisk ble de helt vekke og kom heller ikke tilbake når jeg sluttet med denne pillen! Men jeg ville ikke stolt på den som P-pille selv om den brukes som det! Jeg ble nemmelig gravid med pillen - og vet at jeg tok de hver eneste dag! -Charmina Martine 17.10
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #10 Skrevet 13. desember 2004 Diane hjalp veldig på kvisene hos meg - faktisk ble de helt vekke og kom heller ikke tilbake når jeg sluttet med denne pillen! Men jeg ville ikke stolt på den som P-pille selv om den brukes som det! Jeg ble nemmelig gravid med pillen - og vet at jeg tok de hver eneste dag! -Charmina Martine 17.10 Det kan skje med alle merker. Man har ingen 100% garanti selv på p-piller, så det hender faktisk fra tid til annen at kvinner blir gravide på denne måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå