AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #21 Skrevet 20. februar 2017 6 timer siden, DeLorean skrev: Stort spenn her for når folk spiser ute. Alle tenker at dette er så dyrt, behøver ikke være det. Man kan fint komme unna med 150-200kr for et måltid. På den faste pizza restauranten min betaler jeg 200kr. for en pizza og drikke. Andre steder, sånn som Peppe`s er det litt annerledes... Det er jo klart at det ikke er dyrt når man går på pizzarestauranter. Det er jo greit å spise pizza en gang i blant når man er ute, men de fleste som har vokst litt opp setter vel pris på mat av litt bedre kvalitet (og variasjon) når man først spiser ute. Anonymkode: a0691...521
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #22 Skrevet 20. februar 2017 I snitt en gang i uken. Anonymkode: e5a3d...2e6
FantasDick Skrevet 21. februar 2017 #24 Skrevet 21. februar 2017 Et par-tre ganger i måneden. Og ca to ganger i måneden drar jeg til "byen" (jeg bor på bygda) og da spiser jeg alle måltider ute siden jeg er der fra tidlig morgen til ettermiddag.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #25 Skrevet 21. februar 2017 Så ofte folk spiser ute her da. Jeg spiser ute 1 gang i halvåret Anonymkode: 54b34...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå