DeLorean Skrevet 20. februar 2017 #1 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg spiser ute en gang i uken i snitt. Har råd til det og er opptatt av å støtte det som er av spisesteder i min lille by Favoritten er italiensk pizza, mmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Del Skrevet 20. februar 2017 Et par ganger i året. Anonymkode: 4d7e6...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Del Skrevet 20. februar 2017 en gang i måneden Anonymkode: 714f6...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 20. februar 2017 #4 Del Skrevet 20. februar 2017 Varierer veldig. Men kanskje en gang i uka sånn i snitt. Da er det ikke bare snakk om finere restauranter, kan også være en veikro eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. februar 2017 #5 Del Skrevet 20. februar 2017 1 -2 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. februar 2017 #6 Del Skrevet 20. februar 2017 Oi, sjeldent. Siste gangen vi spiste et måltid ute på en restaurant var vel i mai/juni i fjor. Da spiste vi lunsj på en gresk restaurant. Ganger før der var vel 2 år før det igjen i forbindelse med et storbybesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 20. februar 2017 #7 Del Skrevet 20. februar 2017 1-2 ganger i året Her jeg bor, er det ingen spisesteder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Del Skrevet 20. februar 2017 1-3 gsnger i uken Anonymkode: 638b8...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 20. februar 2017 #9 Del Skrevet 20. februar 2017 I gjennomsnitt én gang annenhver uke. Noen perioder oftere, andre færre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 20. februar 2017 Stort spenn her for når folk spiser ute. Alle tenker at dette er så dyrt, behøver ikke være det. Man kan fint komme unna med 150-200kr for et måltid. På den faste pizza restauranten min betaler jeg 200kr. for en pizza og drikke. Andre steder, sånn som Peppe`s er det litt annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 20. februar 2017 10 minutter siden, Chibi skrev: 1-2 ganger i året Her jeg bor, er det ingen spisesteder... Kjipt da. Bor du på bygda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Del Skrevet 20. februar 2017 Et par ganger i uka. Lager sjeldent middag selv. Bruker kanskje 200 per måltid da jeg gjerne spiser type burger på restaurant, sushibuffet ol. Anonymkode: b9ea9...b4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. februar 2017 #13 Del Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, DeLorean skrev: Stort spenn her for når folk spiser ute. Alle tenker at dette er så dyrt, behøver ikke være det. Man kan fint komme unna med 150-200kr for et måltid. På den faste pizza restauranten min betaler jeg 200kr. for en pizza og drikke. Andre steder, sånn som Peppe`s er det litt annerledes... Eller kanskje enkelte rett og slett ikke har noe behov for å spise ute ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, Wenda skrev: Eller kanskje enkelte rett og slett ikke har noe behov for å spise ute ? Tja. Synes det er hyggelig å komme seg litt ut jeg da. Spise hjemme hver eneste dag er ikke helt min greie. Men hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. februar 2017 #15 Del Skrevet 20. februar 2017 Akkurat nå, DeLorean skrev: Tja. Synes det er hyggelig å komme seg litt ut jeg da. Spise hjemme hver eneste dag er ikke helt min greie. Men hver sin smak! syns også det er hyggelig å komme seg litt ut, men ikke alle har behov for at man da må dra og spise et sted. Man kan dra ut og gjøre andre ting også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 20. februar 2017 #16 Del Skrevet 20. februar 2017 Cirka to ganger i uka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #17 Del Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, Hecubaa skrev: Cirka to ganger i uka Oi oi, slår meg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 20. februar 2017 #18 Del Skrevet 20. februar 2017 En til to ganger i måneden men da gjerne varm lunsj på café. Ellers bestiller vi take-away en til to ganger i måneden. Har ikke behov for noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 20. februar 2017 #19 Del Skrevet 20. februar 2017 Forrige uke gikk jeg bananas og spiste ute 4 ganger. Til vanlig er det alt fra en gang i uken til annenhver uke siden jeg nå kan sette av ekstra til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 20. februar 2017 #20 Del Skrevet 20. februar 2017 6 timer siden, DeLorean skrev: Kjipt da. Bor du på bygda? Jepp, men er her bare til over sommeren Har bodd i større byer, blant annet Stavanger, men på de 3 årene i Stv. Var jeg ute 2 ganger og spiste. (McD telles ikke, men tror jeg spiste der max 3 ganger på 3 år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå