AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Har i fire dager nå vært uvel og veldig kvalm. Har problemer med å stå, men kaster ikke opp. Har også vondt øverst i ryggen når jeg for eks hoster eller anstrenger meg. Har svak feber, men ikke noe markant. Er ikke forkjølet, så kjenner lite til smertene i ryggen, men de er der. Stikkende smerter. Går på en del smertestillende fordi jeg i slutten av 2016 fikk satt inn ny hofteprotese, kanskje derfor jeg merker lite til ryggen. Magesmertene er også ganske ekle, ikke mageknip men uvel. Har ikke diare. Noen nom vet hva jeg kan ha? Er ikke fan av å dra til legen med mindre jeg må, så hører her først. Anonymkode: aabfb...6ed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Syns du skal dra til legen så fort som mulig. Anonymkode: dd27f...3b3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 INGEN HER VET. Gå til legen. Anonymkode: 94edc...efe 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i fire dager nå vært uvel og veldig kvalm. Har problemer med å stå, men kaster ikke opp. Har også vondt øverst i ryggen når jeg for eks hoster eller anstrenger meg. Har svak feber, men ikke noe markant. Er ikke forkjølet, så kjenner lite til smertene i ryggen, men de er der. Stikkende smerter. Går på en del smertestillende fordi jeg i slutten av 2016 fikk satt inn ny hofteprotese, kanskje derfor jeg merker lite til ryggen. Magesmertene er også ganske ekle, ikke mageknip men uvel. Har ikke diare. Noen nom vet hva jeg kan ha? Er ikke fan av å dra til legen med mindre jeg må, så hører her først. Anonymkode: aabfb...6ed Du fikk opplyst at det på ingen måte er uvanlig å pådra seg blodpropp etter slike operasjoner, ja? Jeg ville sjekket det.. Anonymkode: d3f0e...95f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fikk opplyst at det på ingen måte er uvanlig å pådra seg blodpropp etter slike operasjoner, ja? Jeg ville sjekket det.. Anonymkode: d3f0e...95f jepp, men har ingen hevelser, så tviler på at det er saken. Anonymkode: aabfb...6ed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: INGEN HER VET. Gå til legen. Anonymkode: 94edc...efe Men legevakt eller vanlig lege? er det symptomer på noe farlig eller kan jeg vente til i morgen tidlig? Anonymkode: aabfb...6ed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du skal dra til legen så fort som mulig. Anonymkode: dd27f...3b3 tror du det haster? vil ikke ta opp en plass på legevakten.. holder deg om jeg drar til fastlegen i morgen? Anonymkode: aabfb...6ed
Gjest Sugemerke Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Vanskelig å si uten å vite mer. Har du problemer med å puste, vansker med å tisse osv osv. Jeg synes du skal kontakte lege i morgen tidlig senest dersom du føler deg i grei form, har du problemer av noen art kontakter du legevakt.
sweety pie Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Du kan jo ringe legevakt å høre med de. Det er dette de driver med hver eneste dag. De er vant med litt av hvert. Ikke tenk på at du sløser tid. Dette tar ikke så lang tid, og sparer deg også for bekymringer.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #10 Skrevet 21. februar 2017 Hvorfor spør du her og ikke legen din? Vi har ikke lov til å utgi oss for å være helsepersonell Anonymkode: 997ec...5b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå