Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg fikk akkurat en mail fra Zaera, et internettpanel jeg deltar i. Fikk beskjed om at jeg måtte bruke opp poengene jeg tjente opp i 2002 før utgangen av året ellers blir de slettet. Poengene må veksles inn i varer i deres nettbutikk. Jeg har visst tjent opp snaut 1000 poeng i 2002. Da har jeg deltatt i samtlige undersøkelser jeg har blitt spurt om. Problemet er at det for 1000 poeng stort sett bare utleveres nøkkelringer og annet skrot. Hvis jeg bruker alle poengene fra 2002, 2003 og i år, snaut 3000 poeng, er det bittelitt større utvalg, men ikke noe å skryte av. Jeg føler at hele greia bare er lureri. Hvordan skal man noen gang få samlet opp nok poeng til å få utlevert noe virkelig bra når poengene slettes etter to år? Mange av tingene ligger fra 6000 poeng og oppover. Så en ting til 48000 poeng. Hvem vil noensinn få utlevert den? Jeg har svart på alle undersøkelsene. :evil: Flere som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har vært med i Zapera i mange år.. - har svart på alle undersøkelsene jeg har fått og har fått spart poeng til flere fine ting.. Har hvertfall fått to Rosendal vannkaraffel m/to glass, karaffellokk + div. små ting. Synes det er kjempefint jeg.. - og så greit med levering av "gavene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Men hvordan får du samlet nok poeng? Jeg og svarer på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Det kommer jo an på om du har en profil som er etterspurt. De som kjøper tjenester av Zapara er interessert i å spørre en bestemt målgruppe. Men du har nok rett i at det er vanskelig å spare høye summer når de sletter poengene etter to år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 har også poeng som går ut,tenkte å kjøpe en vinkarafel for poengene. noen som vet om man må betale frakt for disse tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 10. desember 2004 #6 Del Skrevet 10. desember 2004 Man må ikke betale frakt på tingene. Tror jeg må gå og sjekke poengene mine, men tror jeg først ble medlem i 2003, så da trenger jo ikke jeg og bruke de ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toantine Skrevet 11. desember 2004 #7 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg er også medlem der, og fikk samme beskjed. En kan jo veksle inn poengene fra 2002 i lodd på flere poeng..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. desember 2004 #8 Del Skrevet 11. desember 2004 Er også medlem, men har ikke fått noen mail nå... Har poeng fra flere år tilbake jeg og, får kanskje prøve å finne noe innloggingsinfo og se om det er noe jeg også må ta ut nå. Har fått veldig få undersøkelser jeg og, me fra MMI får jeg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå