AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hvor mange av dere menn/kvinner har en partner på si? Isåfall; hva er grunnen? Anonymkode: 817c6...d40
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Grunnen er vel i så godt som alle tilfeller sex, vil jeg tro. Anonymkode: 559ef...a96
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Ja, det har jeg, og det er ikke pga sex. Men fordi han gir meg noe som jeg mangler i forholdet. Han får meg til å føle meg som verdens deiligste, som igjen gjør som at jeg får mye bedre selvtillit. Anonymkode: b583e...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Til deg som skriver at det i de fleste tilfeller er pga sex, så viser vel en del undersøkelser helt andre ting, at de er utro av andre grunner også. De blir sett av den andre partneren, de opplever intimitet og nærhet. Selvfølgelig er det en del som kun treffes for sex, men jeg tror at i et stort antall tilfeller er andre årsaker minst like stor grunn el påvirker i veldig stor grad. For mange som er par over lang tid går alt over i rutine, og hverdag, og man tar ikke vare intimiteten. Man ligger ikke og kjæler på hverandre, kysser, er nær. Kanskje man har det utrolig bra sammen men "gnisten" er borte. Og så kommer man over noen man plutselig får god kjemi med. Anonymkode: 7d180...ecd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå