AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Noen erfaringer med Trybe.com? Forstår det slik at man"søker" om å være "prøvesmaker", får tilsendt gratis produkter, og gir tilbakemelding? Følger det i tillegg med mye trash-mail? Anonymkode: df311...196
occultatum Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Hei! Jeg har vært medlem der i et par år, og det er ingen spam-mail fra Trybe etter min erfaring. Det sendes ut en mail av og til der de presenterer nye produkt du kan prøvesmake, men hvor ofte dette skjer kommer an på hvilke kategorier du har haket av på at du ønsker å teste, og hvor ofte de har varer i disse kategoriene. Anbefaler å teste det ut, har kun gode erfaringer med de.
Iguana Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 har fått testa masse gratis. Ingen spam 😃
penny_ Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 (endret) Jeg tror jeg meldte meg av nyhetsbrevet. Har søkt på en ting og fått prøve den. Endret 21. februar 2017 av penny_
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Jeg fikk bare valg mellom å prøve 3 produkter. Hvor ofte kommer det nye valg? Anonymkode: 34d8a...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå