AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Har dere noen gang opplevd at han har endret mening? Han ringer meg nesten hver dag og tar kontakt ganske ofte. Han vet hva eg vil. Det har jeg ikkje lagt skjul på. Anonymkode: aae3a...ae0
Watermelon Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Hvis han sier det så får du holde følelsene igjen, å behandle han som en venn.
waco Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Akkurat nå, Watermelon skrev: Hvis han sier det så får du holde følelsene igjen, å behandle han som en venn. Man må vel være venn med en man er sammen med?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Hvorfor gjør du sånn som han sier? Er du slaven hans? Si at du ikke vil venner, men kjæresten hans. Og siden han ikke vil det, vil du ikke ha kontakt med han fordi et vennskap bare gagner han. Så sier du hadet bra og går videre. Anonymkode: 0c4eb...5fa 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Jepp, enten fortsett bare som venn/fuckfriend og ikke flørt og ta kontakt med han, - vent alltid til han tar kontakt. Ikke vis romantiske følelser. Vær sosial ellers og legg ut på story at du er med andre, slik at han ser du har det supert uten han. Enten vil han innse at han ikke vil miste deg, ellers så forblir dere bare venner. Anonymkode: fdc1f...deb 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, enten fortsett bare som venn/fuckfriend og ikke flørt og ta kontakt med han, - vent alltid til han tar kontakt. Ikke vis romantiske følelser. Vær sosial ellers og legg ut på story at du er med andre, slik at han ser du har det supert uten han. Enten vil han innse at han ikke vil miste deg, ellers så forblir dere bare venner. Anonymkode: fdc1f...deb Det er jo det, jeg tar aldri kontakt med han. Det er han som ringer med så å si hver dag. Så sender han også ofte melding når han er på jobb. Bare for å høre om jeg har en fin dag. Vet ikke jeg, men jeg har ingen andre venner som ringer meg hver dag... Anonymkode: aae3a...ae0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Og sånn ps, vi har ikke sex. Når han sier vi skal være venner så får han ikke en bit av godsakene, han vet hva jeg føler for han. Så hadde han brukt meg for kun sex hadde jeg kuttet kontakten tvert. Anonymkode: aae3a...ae0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Dere passer ikke for hverandre. Anonymkode: 4ffb4...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9f5a4...a22
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Begge er i begynnelsen av 30årene... Anonymkode: aae3a...ae0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Da spør du han om han har lyst til å leke med deg en dag. Anonymkode: bb7b4...da5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da spør du han om han har lyst til å leke med deg en dag. Anonymkode: bb7b4...da5 Vi er med hverandre flere ganger i uka. Lager middag og koser på sofaen, har lange samtaler osv.. Anonymkode: aae3a...ae0
Listen Skrevet 20. februar 2017 #13 Skrevet 20. februar 2017 Dersom han får hele pakken uten forpliktelse...? Gjør deg utilgjengelig, og la han savne deg!!! 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #14 Skrevet 20. februar 2017 27 minutter siden, Listen skrev: Dersom han får hele pakken uten forpliktelse...? Gjør deg utilgjengelig, og la han savne deg!!! Hele pakken får han ikke. Som jeg nevnte får han ikke sex. Ikke når han sier at han bare vil være venner. Vi har ikke hatt sex siden han sa det og jeg har vert hos han mange ganger etter det. På hans initiativ, jeg tar aldri kontakt først. Anonymkode: aae3a...ae0 1
Thaila Skrevet 21. februar 2017 #15 Skrevet 21. februar 2017 Du kan gi han til meg eventuelt (seriøst) Kanskje han rett og slett ikke vil/kan ha sex bare?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #16 Skrevet 21. februar 2017 Joda det kan han. Men han vil jo bare være venner. Men jeg blir så forvirret for hvordan han er mot meg. Jeg er ikke sånn mot mine venner... Jeg vil jo ha han som mer enn en venn Anonymkode: aae3a...ae0
Listen Skrevet 21. februar 2017 #17 Skrevet 21. februar 2017 Dersom dette forvirrer deg og gjør det vanskelig for deg, så forklarer du det. Og så bryter du kontakten med han!
Inwe Skrevet 21. februar 2017 #18 Skrevet 21. februar 2017 Samboeren min var klar på at han bare ville være venner, med sex her da. Jeg var klar på at jeg hadde følelser hele veien. Vi har nå vært sammen siden september.
sol87 Skrevet 21. februar 2017 #19 Skrevet 21. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det, jeg tar aldri kontakt med han. Det er han som ringer med så å si hver dag. Så sender han også ofte melding når han er på jobb. Bare for å høre om jeg har en fin dag. Vet ikke jeg, men jeg har ingen andre venner som ringer meg hver dag... Anonymkode: aae3a...ae0 Og hvorfor finner du deg i at han oppfører seg som en kjæreste når han sier at han ikke vil det? 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #20 Skrevet 21. februar 2017 11 timer siden, Inwe skrev: Samboeren min var klar på at han bare ville være venner, med sex her da. Jeg var klar på at jeg hadde følelser hele veien. Vi har nå vært sammen siden september. Hva gjorde til at han endret mening? Anonymkode: aae3a...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå