AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Fra i dag kan man forhåndsbestille bøker på mammutsalget! Har dere sett dere ut noen bøker? Noen som har anbefalinger å komme med? :-) Anonymkode: 9d8c5...5e2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Piken på toget anbefales ihvertfall 😊 Anonymkode: 9d0e1...78b 2
Gjest Margit Spat Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har en svakhet for strikkebøker og kokebøker, og ønsker meg disse: Dale Strikkebok Den store votteboka Norsk strikk Norske kofter Fru Timians beste middager Morten Schakenda om boller, brød... Perfekte viner Sylting og safting heile året
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Har sett meg ut en bok, håper det går bedre enn i fjor. Da bestilte jeg gang på gang hos ulike butikker og aldri hadde de boken når jeg kom for å hente. Anonymkode: 8d03d...1d0
Gjest hysj Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Har noen av dere her inne vært på mammutsalg idag? Eller som skal dit i de neste dagene?
Miss_Sunshine* Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Jeg som har vært så flink og ikke kjøpt en eneste bok siden september i fjor, vel jeg gikk på en liten smell i dag. Farlig å bare sitte å klikke hjem gitt -" Forbrytelse og straff" av Fjodor Dostojevskij - ""Biene" av Laline Paull - "Barneloven" av Ian McEwan - "Judaskysset" av Eirik Husby Sæther -" Ved vannkanten" av Sara Gruen - "Bro, bro brille" av M. J. Arlidge - "Sammen til det siste" av Anna McPartlin - "Morder-Anders og hans venner (samt en og annen uvenn)" av Jonas Jonasson De jeg ser er med på salget, og som jeg synes er verdt å plukke opp av de jeg har lest er: "Bursdagsgaven" av Sue Monk Kidd, "En liste for livet" av Lori Nelson Spielman og "Blindgang" av Jørn Lier Horst
MissStiles Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har kjøpt til meg selv: Liane Moriarty - store hvite løgner & ektemannens hemmelig Og Peppas bursdag til datteren vår. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Kjøpte boken Ninas barn. Anonymkode: 8d03d...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå