Snuppelure Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Jeg bruker mobilen mye. Både privat og i jobb. Og har telefon i proff segmentet. Hos tidligere arbeidsgiver ble telefon byttet ut så snart det kom noe nytt og hipt. Hos nåværende arbeidsgiver bruker vi mobilen til vi den er så slitt at vi trenger en ny, Og da lurer jeg på hvor slitt må den være?... selv synes jeg den er ganske så slitt.... men jeg er godt vandt. Mobilen er 1 1/2 år gammel. Kan jeg be om ny nå... Er sikkelig missfornøyd med min Simens S55, og vil så gjerne ha en ny!!!!
Superlammet Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Har den dårlig batterikapasitet? Klikker den ofte? Softwarefeil ved at mld ikke blir sendt, at du ikke mottar meldinger eller at du må forsøke flere ganger når du skal ringe ut? Hvis ikke, mist den i gulvet noen ganger og forsøk igjen..
Gjest happyending Skrevet 12. desember 2004 #3 Skrevet 12. desember 2004 I følge forbrukerkjøpsloven så varer den i fem år.. I følge forhandlere og produsenter så er alt over halvannet år bare en bonus.. Det kommer selvfølgelig an på hvordan man bruker den.. =) Men jeg tror nok jeg ville brukt den litt hardt så jeg fikk bytta den..Heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå