AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 På disse datesidene, lurer på hva dere starter samtalen med? Hei svarer jeg som regel ikke på, så det nytter ikke. Prøver å kommentere bilder på profilen, men når det ikke nytter så blir det bare hvordan helgen har vært etc.., Anonymkode: f3c31...894
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Det beror på. Er du kjekk? I så fall er "hei", nok. Står det i profilen din at du tjener mye (over 800.000+)? I så fall er det nok med at du skriver, "hei". Ellers er det mer tilfeldigheter. Er ikke så mange kvinner som er særlig interesserte i normale menn. De er i det store og hele opptatt av status, av noen de kan vise frem for venninnene sine og skryte av. Anonymkode: ec52f...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det beror på. Er du kjekk? I så fall er "hei", nok. Står det i profilen din at du tjener mye (over 800.000+)? I så fall er det nok med at du skriver, "hei". Ellers er det mer tilfeldigheter. Er ikke så mange kvinner som er særlig interesserte i normale menn. De er i det store og hele opptatt av status, av noen de kan vise frem for venninnene sine og skryte av. Anonymkode: ec52f...6ff Hei virker tafatt.. ikke alle datesider som opplyser hvor mye en tjener.. Hvor gamel er du? Det du skriver høres jo ikke særlig modent ut. Greit å vite at en ikke skal date deg som er mer opptatt av status en personlighet og kjemi. Anonymkode: f3c31...894 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei virker tafatt.. ikke alle datesider som opplyser hvor mye en tjener.. Hvor gamel er du? Det du skriver høres jo ikke særlig modent ut. Greit å vite at en ikke skal date deg som er mer opptatt av status en personlighet og kjemi. Anonymkode: f3c31...894 Oi, personangrep! Ja men da trenger vi ikke diskutere mere, da har du alt gitt meg rett og sagt i fra om at du ikke har noen argumenter. Anonymkode: ec52f...6ff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oi, personangrep! Ja men da trenger vi ikke diskutere mere, da har du alt gitt meg rett og sagt i fra om at du ikke har noen argumenter. Anonymkode: ec52f...6ff Kjære deg, ikke alle er opptatt av satus! Svarte bare på det du skreiv og du påpekte at "ikke mange er interessert i normale menn" Anonymkode: f3c31...894 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, ikke alle er opptatt av satus! Svarte bare på det du skreiv og du påpekte at "ikke mange er interessert i normale menn" Anonymkode: f3c31...894 Glad i deg også, kjære Jeg er mann, jeg vet nok bedre enn du vet, hvordan kvinner på nettdatingsider oppfører seg. Når var det sist du prøvde å få kontakt med kvinner på nettdatingsider? Anonymkode: ec52f...6ff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Er medlem på en dateside.. Litt ymse med respons.. Men jeg 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glad i deg også, kjære Jeg er mann, jeg vet nok bedre enn du vet, hvordan kvinner på nettdatingsider oppfører seg. Når var det sist du prøvde å få kontakt med kvinner på nettdatingsider? Anonymkode: ec52f...6ff Er medlem på en dateside.. Slik jeg tolker ditt innlegg så er du enig i at har en status og ser kjekk ut holder det et "hei"? Anonymkode: f3c31...894
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er medlem på en dateside.. Litt ymse med respons.. Men jeg Er medlem på en dateside.. Slik jeg tolker ditt innlegg så er du enig i at har en status og ser kjekk ut holder det et "hei"? Anonymkode: f3c31...894 Ikke noe å tolke. Jeg skrev rett frem: tjener du over 800.000 så holder det med et hei. ELLER: er du kjekk holder det med et hei. Tolker du dette på noen annen måte enn bokstavelig så gjør du det feil, kjæreste kjære gulligull-hjertet mitt. Anonymkode: ec52f...6ff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å tolke. Jeg skrev rett frem: tjener du over 800.000 så holder det med et hei. ELLER: er du kjekk holder det med et hei. Tolker du dette på noen annen måte enn bokstavelig så gjør du det feil, kjæreste kjære gulligull-hjertet mitt. Anonymkode: ec52f...6ff Haha det her er sånn herseteknikk man brukte når man var tenåring og ble sur for alt Anonymkode: ab6b1...94e 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Er det 800.000 som er grensa for hei? I så fall er jeg også interessert i å vite hva damer ønsker å høre i første melding Anonymkode: d8ec4...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha det her er sånn herseteknikk man brukte når man var tenåring og ble sur for alt Anonymkode: ab6b1...94e Hersketeknikk vet jeg ikke noe om, jeg fikk høre at ...894 hadde meg kjær og jeg ville bare vise at jeg er like glad i ...894 tilbake. Anonymkode: ec52f...6ff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det 800.000 som er grensa for hei? I så fall er jeg også interessert i å vite hva damer ønsker å høre i første melding Anonymkode: d8ec4...d5e Er du ikke over gjennomsnittet i inntekt eller utseende så hjelper det fint lite med hvordan du starter en samtale. Da vil hun vrake deg rimelig fort. Kvinner er veldig opptatt av status. Kvinner ser på menn som objekter, ting, som de viser frem, skryter av, som skal fremheve hvor gode de selv er som har "fanget" noen så "verdifull". Damer er lite interesserte i det indre, i å finne noen som er glade i dem for den de er, noen å voks sammen med, noen å leve, oppleve, nyte livet sammen med, erfare ting sammen med, dele tanker, opplevelser, følelser, med. Kvinner er stort sett bare opptatt av overfladiske ting. Dessverre. Anonymkode: ec52f...6ff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #14 Skrevet 20. februar 2017 Hva med alle de som går arbeidsledige pgr sparken i oljebransjen. Hvilken gruppe faller de under? Nå ble jeg nysjerrig? Anonymkode: f3c31...894
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #15 Skrevet 20. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med alle de som går arbeidsledige pgr sparken i oljebransjen. Hvilken gruppe faller de under? Nå ble jeg nysjerrig? Anonymkode: f3c31...894 Er de potensiel for "hei" Anonymkode: f3c31...894
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #16 Skrevet 20. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med alle de som går arbeidsledige pgr sparken i oljebransjen. Hvilken gruppe faller de under? Nå ble jeg nysjerrig? Anonymkode: f3c31...894 For damer? "Ikke interessant". Anonymkode: ec52f...6ff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #17 Skrevet 20. februar 2017 Men er det noen som har svar på spørsmålet mitt? Anonymkode: f3c31...894
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #18 Skrevet 20. februar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: For damer? "Ikke interessant". Anonymkode: ec52f...6ff Såpass.. 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: For damer? "Ikke interessant". Anonymkode: ec52f...6ff Anonymkode: f3c31...894
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #19 Skrevet 21. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei virker tafatt.. ikke alle datesider som opplyser hvor mye en tjener.. Hvor gamel er du? Det du skriver høres jo ikke særlig modent ut. Greit å vite at en ikke skal date deg som er mer opptatt av status en personlighet og kjemi. Anonymkode: f3c31...894 Hei er like tafatt som å skrive hei, hvordan går det. Jeg har skrevet begge deler, men hun jeg har hatt kontakt med i noen måneder nå, startet det med hei. Om du synes at hei er tafatt, så bør du kutte ut dette i det virkelige liv hver gang du hilser på noen. Anonymkode: 46b1f...ad2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #20 Skrevet 21. februar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: På disse datesidene, lurer på hva dere starter samtalen med? Hei svarer jeg som regel ikke på, så det nytter ikke. Prøver å kommentere bilder på profilen, men når det ikke nytter så blir det bare hvordan helgen har vært etc.., Anonymkode: f3c31...894 Jeg blir også irritert når jeg får et "Hei" og ingenting annet. Snakk om å skyve ansvaret for samtalen over på andre! Alle disse andre eksemplene er også uinteressante. Spør heller om noe interessant i profilen deres. "Jeg ser du har vært på xxx tur i xxx fjell. Er du glad i å gå på fjellet? Digger profilbildet ditt, forresten!". Anonymkode: a37e5...30c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå