AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hei, Har en helt SYK craving på banana peppers, men finner det ingen plass. Mener da altså sånne sylta i skiver som man kan få på f.eks Subway. (bare mitt eget glass med det, moahahaha) Er det noen som vet hvor i Norge man kan få tak i det? Har ikke funnet det på Meny eller noen av de lokale innvandrerbutikkene. Anonymkode: 2c429...c29
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 På 2/20/2017 den 12.53, AnonymBruker skrev: Hei, Har en helt SYK craving på banana peppers, men finner det ingen plass. Mener da altså sånne sylta i skiver som man kan få på f.eks Subway. (bare mitt eget glass med det, moahahaha) Er det noen som vet hvor i Norge man kan få tak i det? Har ikke funnet det på Meny eller noen av de lokale innvandrerbutikkene. Anonymkode: 2c429...c29 For en stund siden hadde Meny de sammen med sylt agurker osv - tror de var fra Trappey - men de forsvant dessverre. Det nærmeste jeg finner er på disse entniske butikker som finnes rundt omkring. Anonymkode: eb262...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå