AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hei alle sammen. Håper det er noen her inne som har noen hjelpende svar. Jeg tok silikon for en uke siden og føler nå at brystene de er for store! Er det noen som vet om eller har noen erfaring med og ta inn mindre implantater i ettertid altså en operasjon nummer to? Lurer da litt på om en må betale full pris osv. Og om resultatet ble fint Sitter veldig pris på svar mvh Anonymkode: b72b0...2da
Nerine_ Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Nå er de fortsatt hovene og for høyt plassert, gi det 6mnd-1år før du får det endelige resultatet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Om det bare var like enkelt for oss menn som det er for dere kvinner, så vi kunne bytte ut pikken med en ny kukk... Anonymkode: 1e9e0...1d6
Badgirl Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Hei takk for svar men jeg har lakt inn 360cc og jeg hadde litt bryster fra før av. Føler rett og slett at det er feil størrelse for meg hadde vert super fornøyd om de var litt mindre!! Men det finnes vel ikke noe klage rett heller...
Nerine_ Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, Badgirl skrev: Hei takk for svar men jeg har lakt inn 360cc og jeg hadde litt bryster fra før av. Føler rett og slett at det er feil størrelse for meg hadde vert super fornøyd om de var litt mindre!! Men det finnes vel ikke noe klage rett heller... Det kommer til å skje mye med de i tiden fremover, ikke ta bekymringen på forskudd
Nerine_ Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det bare var like enkelt for oss menn som det er for dere kvinner, så vi kunne bytte ut pikken med en ny kukk... Anonymkode: 1e9e0...1d6 Det er mye dere kan operere også om dere vil og kjønnsorganet kan vel ikke akkurat sammenlignes med pupper heller...
Gjest Lykke_ Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Hei! Brystene er hovne og større nå, det endelige resultatet ser du ikke før etter minst 6 mnd. Lykkw til!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har 300 gram, de var digre i 2-3 uker, så ble det bare sorgen. Er tilnærmet flat nå. Så du blir sikkert fornøyd når det har gått 6 uker etter operasjon, da er nesten all hevelse borte. Anonymkode: 1c359...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå