Gå til innhold

Nye pupper!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Håper det er noen her inne som har noen hjelpende svar. Jeg tok silikon for en uke siden og føler nå at  brystene de er for store! Er det noen som vet om eller har noen erfaring med og ta inn mindre implantater i ettertid altså en operasjon nummer to?  Lurer da litt på om en må betale full pris osv. Og om resultatet ble fint Sitter veldig pris på svar mvh

Anonymkode: b72b0...2da

Skrevet

Nå er de fortsatt hovene og for høyt plassert, gi det 6mnd-1år før du får det endelige resultatet.

• Liker 2
Skrevet

Om det bare var like enkelt for oss menn som det er for dere kvinner, så vi kunne bytte ut pikken med en ny kukk...

Anonymkode: 1e9e0...1d6

Skrevet

Hei takk for svar men jeg har lakt inn 360cc og jeg hadde litt bryster fra før av. Føler rett og slett at det er feil størrelse for meg hadde vert super fornøyd om de var litt mindre!! Men det finnes vel ikke noe klage rett heller... 

Skrevet
3 minutter siden, Badgirl skrev:

Hei takk for svar men jeg har lakt inn 360cc og jeg hadde litt bryster fra før av. Føler rett og slett at det er feil størrelse for meg hadde vert super fornøyd om de var litt mindre!! Men det finnes vel ikke noe klage rett heller... 

Det kommer til å skje mye med de i tiden fremover, ikke ta bekymringen på forskudd :)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det bare var like enkelt for oss menn som det er for dere kvinner, så vi kunne bytte ut pikken med en ny kukk...

Anonymkode: 1e9e0...1d6

Det er mye dere kan operere også om dere vil ;) og kjønnsorganet kan vel ikke akkurat sammenlignes med pupper heller...

Skrevet

Hei! 

Brystene er hovne og større nå, det endelige resultatet ser du ikke før etter minst 6 mnd. 

Lykkw til! :) 

Skrevet

Jeg har 300 gram, de var digre i 2-3 uker, så ble det bare sorgen. Er tilnærmet flat nå. Så du blir sikkert fornøyd når det har gått 6 uker etter operasjon, da er nesten all hevelse borte. 

Anonymkode: 1c359...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...