AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er ei trivelig jente som er veldig sosial og liker å snakke med folk. Problemet mitt er at når jeg kommerlitt innpå folk, så finner jeg nesten alltid noe ved dem som irriterer meg... jeg har få gode venner. Alltid er det noe ved folk som jeg misliker... de er for uintelligente, sladrete, gjør og står for ting som jeg himler med øynene av, u name it..... og jeg prøver å gi dem en sjanse, men ender likevel opp med å ta avstand pga ting de sier og gjør som jeg irriterer meg over.... Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg begynner å bli kraftig irritert på MEG SELV fordi jeg er så negativt innstilt... Hva kan jeg gjøre? Jeg er jo langt fra perfekt selv. Hvorfor ser jeg så ned på andre da? Anonymkode: 8eda5...aa1 1
Ivy Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Du er veldig sosial og liker å snakke med folk. Har du noen veldig nære venner? Ut ifra det du skriver, klarer du å ha nære venner ? Hvis du har nære venner, føler du at du gir blaffen i ting vedrørende dem som du misliker etc.? Har du spurt de om hvilke ting de synes ved DEG som er merkelig/uforståelig for dem? Det kan jo nesten virke som du bare flytter alle andres quirks på dem og stikker av, istedenfor å jobbe mer med deg selv. Bare mine første tanker ved å lese innlegget ditt.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Ha, det er nesten som å lese om meg selv, bare at jeg er introvert og ikke liker så godt å snakke med folk Men jeg er også sånn som fort irriterer meg over folk og misliker folk uten at det er så voldsomt rasjonellt å gjøre det. Henger her mest for å få råd og tips, for det er jo klart jeg ikke ønsker å være sånn.. Jeg vil mye heller være en sånn som liker alle og lett får venner, ikke en sånn som tar avstand fra folk fordi jeg irriterer meg over måten de snakker på, eller over at de har en tullete måte å bruke sine egne penger på (noe jeg selvsagt ikke har noe som helst med). Anonymkode: 22286...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå