AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hvis jeg står i hagen min og ser at naboen står i vinduet sitt og er naken. Kan jeg da gi beskjed om at det ikke er greit? Kan jeg risikere å bli beskyldt for å kikke på nabo? Dette skjer flere ganger i uken og jeg syns det er ubehagelig..... Vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette..... tror ikke naboen vet at det er så lett å se inn.... Anonymkode: 9f855...dff
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Kan du ikke bare se en annen vei? Anonymkode: 6dd93...169 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Kanskje han bare har på seg en onepiece som ser ut som en naken kropp. Anonymkode: 6b96b...263 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 si at det ikke er greit? hvem har innbilt deg at du har noe du skulle sagt angående hva andre gjør i sitt eget hjem? Anonymkode: 0125a...477 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Kjøp lystette gardiner til han og bak noen kaker, ring på døra og si at du har en nabogave til han for godt naboskap Anonymkode: 999f5...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: si at det ikke er greit? hvem har innbilt deg at du har noe du skulle sagt angående hva andre gjør i sitt eget hjem? Anonymkode: 0125a...477 Leste i en annen tråd her inne at man kunne blir anmeldt for blotting fra eget hjem.... jeg har ikke tenkt å dra det så langt da... TS Anonymkode: 9f855...dff
Millimani Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg står i hagen min og ser at naboen står i vinduet sitt og er naken. Kan jeg da gi beskjed om at det ikke er greit? Kan jeg risikere å bli beskyldt for å kikke på nabo? Dette skjer flere ganger i uken og jeg syns det er ubehagelig..... Vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette..... tror ikke naboen vet at det er så lett å se inn.... Anonymkode: 9f855...dff Det er hans/hennes privatliv, og h*n har ikke til hensikt å blotte seg for deg - går jeg utifra. At vedkommende står i vinduet kan like godt være "tilfeldig", kanskje personen gjør det ofte påkledd også. Se en annen vei, og la vedkommende gjøre som h*n vil. H*n er tross alt hjemme hos seg selv, og mange synes det er helt greit å gå nakne når de er hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #8 Skrevet 21. februar 2017 På 20.2.2017 den 11.52, AnonymBruker skrev: Leste i en annen tråd her inne at man kunne blir anmeldt for blotting fra eget hjem.... jeg har ikke tenkt å dra det så langt da... TS Anonymkode: 9f855...dff Eks samboeren min ble det. Han hadde for vane å gå på kjøkkenet hver natt å ta seg noe å drikke, naken. Dette fikk naboen med seg og anmeldte han for blotting. Vi anmeldte naboen for kikking. Begge saker ble henlagt naturlig nok. Men naboen ble sett på som en raring etter det og nabolaget begynte å unngå hu. Anonymkode: ff71c...612
Calleia Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 Nei, la nå naboen få gjøre som han vil i sitt eget hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå