Navne Løs Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hvordan er det å jobbe på callsenter/kundeservice som ikke involverer salg? Der man blir mellomleddet mellom feks. tekniker og kunden? Og hvordan er lønnen?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Jobber ikke bare på callsenter, så du får ta det med en klype salt, men en av mine funksjoner på jobben er å være bindeledd mellom tredjepartsleverandører, tekniker og kunder/klienter. Grei jobb på mange vis, tjener vel ca 410K. Men det er ofte mye jobb, og man bør tåle en del kjeft. Anonymkode: 26840...dcd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Jeg taklet det dårlig, men jeg er konfliktsky, så diverse kjeft fra kunden slet jeg med (det var jo for det meste firmaet kunden var sur på selvfølgelig, ikke meg personlig. Men det var vanskelig for meg å skille). Men igjen følte jeg at jeg var for dårlig opplært, men så innså jeg at jeg burde sagt i fra om det. Jeg syntes det var for sent å gjøre noe med det fordi jeg fikk angst hver gang jeg skulle på jobb. Det har selvfølgelig vært mange gode samtaler også, men jeg følte at 10 gode samtaler ble glemt bak 1 dårlig samtale... Jeg var deltidsarbeider, fikk 190 kr i timen. Anonymkode: 3817b...71f
Navne Løs Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber ikke bare på callsenter, så du får ta det med en klype salt, men en av mine funksjoner på jobben er å være bindeledd mellom tredjepartsleverandører, tekniker og kunder/klienter. Grei jobb på mange vis, tjener vel ca 410K. Men det er ofte mye jobb, og man bør tåle en del kjeft. Anonymkode: 26840...dcd Takk for svar! Krever de utdanning? Jeg har enormt mye erfaring innen kundeservice.
Navne Løs Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg taklet det dårlig, men jeg er konfliktsky, så diverse kjeft fra kunden slet jeg med (det var jo for det meste firmaet kunden var sur på selvfølgelig, ikke meg personlig. Men det var vanskelig for meg å skille). Men igjen følte jeg at jeg var for dårlig opplært, men så innså jeg at jeg burde sagt i fra om det. Jeg syntes det var for sent å gjøre noe med det fordi jeg fikk angst hver gang jeg skulle på jobb. Det har selvfølgelig vært mange gode samtaler også, men jeg følte at 10 gode samtaler ble glemt bak 1 dårlig samtale... Jeg var deltidsarbeider, fikk 190 kr i timen. Anonymkode: 3817b...71f Takk for svar! Hvilket firma? (om du vil svare..)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, Nameless Ghoul skrev: Hvordan er det å jobbe på callsenter/kundeservice som ikke involverer salg? Der man blir mellomleddet mellom feks. tekniker og kunden? Og hvordan er lønnen? Tøft det første halve året. Så var teknikkerne mer trygge på meg (og protesterte litt mindre). ca 515 000 i året. Anonymkode: fe4aa...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå