AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hva skjer da? Jeg har skjønt såpass at jeg da vil ligge ti studiepoeng etter. Jeg ser ikke at jeg har noe annet valg enn å kutte ut mitt fritt valgte emne, for å konsentrere meg om de to andre fagene jeg har dette semesteret. Dette gjør jeg på grunn av mye som skjer privat, og jeg rett og slett ikke har kapasitet til å ta mer enn 20 stp nå. MEN, det jeg lurer på er når jeg skal ta disse poengene igjen. Må jeg velge det faget, eller kan jeg velge noe helt annet? Jeg tenker at jeg tar igjen disse 10 stp til høsten, eller at jeg tar et emne til høsten og et til våren på 5 stp hver, slik at jeg har tatt de igjen i løpet av neste år. Anonymkode: cce45...e95
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Du kan gjøre akkurat som du har tenkt. Snakk med studieveileder om tilpasning. Har du blitt syk og det er derfor du blir hengende etter bør du få dette dokumentert og sende skriv til lånekassen. Anonymkode: 72596...168 1
idontknow Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Om du skal velge et annet emne tilsvarende 10 studiepoeng, så må vel dette godkjennes for å kunne få det "bakt" inn i den graden du tar. Min erfaring er at de er ganske fleksible på dette, så ta en prat med studieveileder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå