AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har 3-4 bekjente som jeg pleier å gå trilleturer med. Vi har fått baby samme måned alle sammen. Men når jeg er sanmen med de alle samtidig så føler jeg at jeg har ubget Anonymkode: da3d4...96c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 At jeg har ingenting å si til dem. Jeg er sjenert og virker kanskje rar. Orker ikke være med de på andre aktiviteter, fordi jeg kommer rett og slett ikke overens med disse jentene. Men vi bor ikke så sentralt, så "alle" er med på de aktivitetene som er her for babyer. Føler jeg er dårlig mor hvis jeg ikke går, men jeg har ikke lyst. Jeg føler meg så dum i lag med de. De har tendens til å være dømmende noen ganger så er alltid redd å gjøre eller si noe feil. Føler de ser på meg som en idiot. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: da3d4...96c
TheGirlWhoWaited Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Du lar selvfølgelig være å gå med de. Dere har tydeligvis ikke noe annet felles enn at dere har barn i en vogn som kan trilles, og dette er da vitterlig ikke noe kriterium for vennskap. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Men da har jeg ingen å være med. Så ender opp med å gå alene på tur, og er ikke med på aktiviteter med andre, så redd de skal tro jeg er rar og dårlig mor. Hater den følelsen av å være den "spesielle" som er aldri med på noe. Har en vennine som bor 50 km unna, så blir ikke til at vi treffes. Anonymkode: da3d4...96c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da har jeg ingen å være med. Så ender opp med å gå alene på tur, og er ikke med på aktiviteter med andre, så redd de skal tro jeg er rar og dårlig mor. Hater den følelsen av å være den "spesielle" som er aldri med på noe. Har en vennine som bor 50 km unna, så blir ikke til at vi treffes. Anonymkode: da3d4...96c Du er ikke en dårlig mor. Disse barselaktivitetene er ikke for barnas skyld, men for mødrene. Trives du ikke med de andre damene, lar du være. Drit i hva de tror! Første gang jeg var i perm foretrakk jeg å trille alene. Denne gangen er jeg mer sosial. Lev livet ditt slik du vil, ikke slik at ingen skal synes du er rar. So What? Anonymkode: 54f2c...547 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har et problem med det at jeg bryr meg hva andre syns og er redd å virke som en dårlig mor for datteren min i andres øyner. Selv vet jeg at jeg er en god mor, men det betyr litt hva andre mener også. Siden jeg er så usikker av meg. Vet om ei i bygde vårt som ble meldt til barnevernet. Vet ikke hva som er årsaken til det, men det virker som det var tydeligvis ubegrunnet. Ser hun ikke ute med de andre damer lengre. Så er redd noen gjør det med meg, hva skjer da? Kommer de å tar babyen min? Anonymkode: da3d4...96c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå