Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på ferie til en av kanariøyene i påsken. Har vært på Lanzarote, både Puerto Blanca og Puerto del Carmen. Trivdes begge steder, men ville nok valgt Puerto del Carmen om eg skulle dit igjen. Men hva med Gran Canaria eller Tenerife ? Noen gode tips ? Vi er IKKE interessert i shopping. Liker turer, fine naturområder, en strand med ren og myk sand. Og selvsagt - hvilket hotell ? Noen tips ?

Skrevet

Vi var på Gran Canaria i fjor høst. Pga at vi reiste utenom sommeren/de varmeste månedene, valgte vi sørkysten av Gran Canaria, som vel skal være mest solsikkert på øya. Jeg vil anbefale det! Vi bodde i Meloneras (anbefaler også hotellet Baobab lopesan, veldig flott og stort og hyggelig samtidig). Det er en lang, fin sandstrand med sanddyner (ørkensand som har kommet over fra Afrika) der. Lite shopping, fine hoteller. Det som var kjekt for oss (reiste med 2 små barn) var at det var bilutleiefirma rett ved hotellet. Da leide vi bil til dagsturer et par av dagene - til fiskerlandsbyer, opp i fjellene, etc. Så fikk barna litt basseng og strand, og vi voksne fikk se oss om. Når vi får råd til dette igjen, vil jeg absolutt gjenta det.

Anonymkode: 72e34...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...