flinkeceline Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Første jeg tenkte var herregud hva gjør jeg nå. Samtidig føltes det både pirrende og underlig. Vi skulle til å smette forbi hverandre blant stolbena inne på kafeen da denne unge piken strøk seg ganske hardt og lenge mot meg. Hun er en jente på hva, knappe 19 år? Jeg kjenner hun gjennom søskenbarnet mitt da de går på samme skole. Synes det er upassende atferd og ønsker meg gjerne frabedt dette i fremtiden, men hvordan sier jeg klart i fra om det? Hvordan meddele dette på en saklig, usjenerende, og veloverveid måte, uten å såre eller frastøte meg personen på noe vis. Det er en ganske ung og sårbar alder, og jeg ønsker ikke tråkke på noen tær, samtidig som jeg ønsker å gjøre mitt ståsted ganske klart for henne. Hvordan ville du reagert? Ville du sagt i fra til henne på flekken, laget et skikkelig spetakkel, eller ville du tidd stille og heller gitt beskjed om det senere, etter du har fått tid til å tenke deg om.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Hadde ikke sagt noe Anonymkode: a6fc7...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Hvordan prøvde hun seg på deg? Anonymkode: 6a45f...04c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Du trenger ikke gjøre noe i det hele tatt. Lesbiske kvinner er innforstått med at de fleste kvinner foretrekker menn, er forsiktige og leser hint om at det er uaktuelt mye fortere enn menn noen gang klarer. Har til gode å treffe en innpåsliten homofil kvinne for å si det sånn. Anonymkode: 6afe7...2b2
flinkeceline Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan prøvde hun seg på deg? Anonymkode: 6a45f...04c Hun tok meg over hoftene bakfra, presset seg inn til meg, og strøk meg like godt over klitoris-området. Alt dette i en og samme bevegelse.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 49 minutter siden, flinkeceline skrev: Hun tok meg over hoftene bakfra, presset seg inn til meg, og strøk meg like godt over klitoris-området. Alt dette i en og samme bevegelse. På en kafè, foran masse folk ? Anonymkode: 5bbb0...874
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 "Ung pike"? Åja, så du er en 40 år gammel mann Anonymkode: 068f8...df8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Hvor gammel er du da ts? Anonymkode: af0e6...9c6
Nowayback Skrevet 21. februar 2017 #9 Skrevet 21. februar 2017 (endret) . Endret 9. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #10 Skrevet 21. februar 2017 Men om dette var et engangstilfelle så tror jeg at jeg hadde lagt det ligge. Det er kanskje ikke nødvendig å ta det opp igjen, men om du møter henne igjen så kan du jo gi henne blikk på at du ikke synes det er greit, eller være litt ekstra "streng" uten at du går inn på det. Som du sier det er en sårbar alder og, de som er homofile/lesbiske kan ende opp med å komme i "puberteten" (at man synes kropp og sånt er veldig interessant) senere fordi man oppdager legningen senere. Anonymkode: 89f12...9f3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #11 Skrevet 21. februar 2017 Det der er creepy as fuck å gjøre på noen. Hun er kanskje litt tilbakestående? Anonymkode: 1b99d...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå