Gå til innhold

Dere menn som er på tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sveiper dere høyre på alle, eller har dere litt krav når det gjelder å finne date?

Isåfall: hvilke krav har dere til en dame - utseendemessig? ;)

Anonymkode: ebcc0...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kravet er vel at de skal se bra ut i deres øyne? Det er vel ganske likt som oss damer, tror du ikke? Og hva som ser bra ut avhenger av øyet som ser, så..

Anonymkode: 06b35...548

Skrevet

Er vel det vanlige. Slank, fine former, langt hår, ren hud.

Anonymkode: 8fb8c...603

Skrevet

Tinder er en sexapp med full fokus på utseende. Begriper ikke at mange enda ikke har forstått dette.

Tinder er IKKE appen du skal bruke om du vil ha et seriøst forhold og er på jakt etter din fremtidige make. Tinder brukes for å finne one night stand og knullekompiser. Da er det selvsagt utseende som teller.

Anonymkode: 16bcf...279

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er en sexapp med full fokus på utseende. Begriper ikke at mange enda ikke har forstått dette.

Tinder er IKKE appen du skal bruke om du vil ha et seriøst forhold og er på jakt etter din fremtidige make. Tinder brukes for å finne one night stand og knullekompiser. Da er det selvsagt utseende som teller.

Bullshit til den første delen din. At du kun bruker den som en sexapp vil ikke tilsi at alle gjør det, så hold vrangforestillingene dine for deg selv er du snill. Og selvsagt teller utseende mest på en app der man i hovedsak kun ser utseende.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sveiper dere høyre på alle, eller har dere litt krav når det gjelder å finne date?

Isåfall: hvilke krav har dere til en dame - utseendemessig? ;)

Anonymkode: ebcc0...a05

Da jeg begynte med Tinder så hadde jeg krav og sjekket både bilder og profiltekst for så å sveipe høyre eller venstre. Etter å ha fått sånn ca 0 matcher over flere dager med denne metoden så gikk jeg lei av å kaste vekk så mye tid, så siden da sveiper jeg alle til høyre for så å sortere blandt de som selv har sveipet meg til høyre.

Anonymkode: ff03e...e13

Skrevet

Står at hun søker noe seriøst, så sveiper jeg til venstre.. Vil bare ha ONS eller FF. Er heller ikke så glad i overvektige damer. Og er du ikke på snap, da gidder jeg heller ikke noe mer. 

Anonymkode: bfa52...1e4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er akkurat det du gjør det til selv. Selvfølgelig møter man endel menn (og kvinner vil jeg tro) som bare er ute etter sex, enten som et ons eller som noe mer fast, men det betyr da ikke at du må sprike for de av den grunn. Du kan undersøke endel på forhånd, men du kan bli lurt, akkurat som om du møter daten din på andre måter. 

Eller du kan møte den store kjærligheten. Antagelig etter å ha kysset endel tinder-frosker (eller er heldig på første forsøk), men igjen, det skjer da også om du møter folk på andre måter. Jeg er iallefall samboer med min siste tinderdate, så alt er mulig. Jeg har også hatt FF fra tinder, ons fra tinder og datet tinder-frosker som utga seg for å ville mer enn hva de egentlig ville. Jeg har også hatt FF, ons og frosker som lover mer enn hva de vil fra byen, venner av venner og jobb/skole. 

Skrevet

Jeg bruker ikke tinder som sexapp og de kvinnene jeg har møtt har vært seriøse. 

Profiler med kun et bilde sveiper jeg til venstre, samme hvis alle bildene er selfie nærbilder av ansiktet. Jenter med mye sminke og glitter sveipes til venstre. 

Liker at bildene viser litt av interessene dama har og viser henne i helfigur.  

Profilteksten kan godt inneholde nyttig informasjon som barn, seriøs, interesser.

Profiler med tekst som; "tror ikke jeg finner kjærligheten her, men....." sveipes til venstre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...