AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Er det vanlig å gå rundt å være kvalm så lenge? Jeg har slitt med ekstrem kvalme siden innsett. Det har vært noen dagers opphold, men nå er kvalmen tilbake for fullt. Jeg har prøvd disse båndene, kjerringråd og piller fra legen, men ingenting har hjulpet. Dere som har gått/går gjennom det samme, hvordan klarer dere det gjennom dagen/natta? Sliter med å sove pga kvalmen. Beklager sutretråd. Anonymkode: 40941...884
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Jeg var kvalm fra jeg ble gravid og helt frem til fødselen. Var innlagt et par ganger ettersom jeg gikk veldig mye ned i vekt. Klarte å jobbe frem til uke 35 (kastet opp hver time på jobb), men da måtte jeg kaste inn håndkleet. Idet ungen var ute, forsvant kvalmen som dugg for solen. Anonymkode: e5522...051
markon Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Jeg ble sykemeldt og fikk kvslmestillende. Endte forøvrig opp med å gå NED i vekt i løpet av svangerskapet..... det er jævlig mens det står på! Føler med deg, ogkan ikke si annet enn at premien er verdt det, men vet også at der hjelper veldig lite nå!! 😜
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 For noen varer det lenge og i verstefall til fødsel. Jeg har hatt det til fødsel med mine 3. Fælt mens det står på men heldigvis fort glemt når de er ute. Jeg er 13 uker på vei med 4 svangerskap og hadde glemt hvor fælt det faktisk er. Godt det bare er 190 dager igjen ca... Anonymkode: fadf1...e79 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Takk for svar😊 Det er litt trøst i det at flere har det. Vi er 4 venninner som er gravid samtidig og jeg har stortsett ligget flatt i senga mens de har hatt flere reiser til utlandet, spa, diverse altiviteter. Det meste jeg klarer er tur til doskålen for å spy, hvis jeg kommer så langt. Jeg må holde senga for jeg har svimt av flere ganger og slått meg. Det var ikke slik jeg så for meg graviditeten skulle vær, men som dere skriver så er alt dette verdt det når nurket kommer om noen måneder😊 Anonymkode: 40941...884
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Har det også sånn, men nå er det heldigvis ikke lenge igjen! For meg var det eneste som fungerte å spise, men så sluttet det å fungere også. Gjør det allikevel da så det blir bedre å kaste opp Føler med deg, virkelig! Anonymkode: 9a67d...c72 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å gå rundt å være kvalm så lenge? Jeg har slitt med ekstrem kvalme siden innsett. Det har vært noen dagers opphold, men nå er kvalmen tilbake for fullt. Jeg har prøvd disse båndene, kjerringråd og piller fra legen, men ingenting har hjulpet. Dere som har gått/går gjennom det samme, hvordan klarer dere det gjennom dagen/natta? Sliter med å sove pga kvalmen. Beklager sutretråd. Anonymkode: 40941...884 jeg var kvalm og kastet opp helt til ungen var ute..så det er desverre mulig Anonymkode: 3260d...c05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå