Gå til innhold

Hvordan sjekke opp damer på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips til dette. Har gjort noen forsiktige forsøk på å få den type kontakt, men responsen har heller vært laber. Fikk nesten napp en gang, men det ble med det. Er sosial og kommer lett i kontakt med de fleste mennesker, men jeg er ofte litt forsiktig av natur, og vil på en måte ikke presse meg på. Har dere noen tips?

Anonymkode: 5bbcc...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes liksom ikke noe fasit svar på dette da. Jeg er selv ganske ofte på byen, fordi jeg elsker å danse og menn sjekker meg jo opp, men det skal ganske mye til for at jeg skal gidde å begynne å prate med en fremmed person sånn helt random på byen. Da skal han være ganske så kjekk (altså etter min smak). Så det hjelper ikke med en taktikk eller noe sånt, hvis ikke dama er keen på det hun ser. Og det varierer jo fra dame til dame, siden alle damer ikke har lik smak. (Jeg hadde for eksempel ikke kastet et blikk på Brad Pitt, men har skjønt at det finnes mange som syntes han er ufattelig kjekk.) 

Anonymkode: 2a71c...967

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger noen tips til dette. Har gjort noen forsiktige forsøk på å få den type kontakt, men responsen har heller vært laber. Fikk nesten napp en gang, men det ble med det. Er sosial og kommer lett i kontakt med de fleste mennesker, men jeg er ofte litt forsiktig av natur, og vil på en måte ikke presse meg på. Har dere noen tips?

Anonymkode: 5bbcc...d33

Jeg kan ofte oppleve å bli sjekka opp på byen, men jeg tar det aldri seriøst i fylla. Jeg tenker alltid at de har ølbriller på, hehe.

Men om jeg merker at fyren er edru eller bare drikker noen øl og tar initiativ til å prate. Ikke bare den regla om å være med hjem etter 2 på natta. Men slå av en prat, si noe hyggelig, fortell om deg selv og ta initiativ. Vis at du ikke er dritings og kun ute etter et ligg. 

Har ennå til gode å oppleve å bli sjekka opp utenat han kun vil ha et ligg i fylla.

Anonymkode: deafa...3b1

Skrevet

Det finnes ingen fasit på dette, men noen hovedregler kan jeg anbefale deg. De er i allefall viktig for meg

1. Ikke vær full. Sjansen for å få meg på kroken da er mindre enn å vinne i lotto 4 helger på rad. Det er fullstendig turnoff med en full og snøvlete fyr som prøver å sjekke meg opp.
2. Vær deg selv, og ikke prøv på noen krampeaktige sjekkereplikker. De er bare så kleine. VI kvinner avslører tvert om det er ferdige fraser en mann lirer av seg eller om det er er ekte og spontant.
3. Smil. Ingenting er så vakkert og flott som et smil :)
4. Vær deg selv og slapp av.
5. Kom gjerne med komplimenter, men ikke om pupper og kropp eller andre vulgære ting.
6. Gir du inntrykk av at du kun er ute etter et ligg, så forsvinner de fleste jentene.

Som sagt, alt er subjektiv, og noen kvinner liker sikkert at menn er mer rett på sak, spesielt hvis de også er på byen for å få seg et knull, men de er det ikke så mange av. Vær klar over at de aller aller fleste kvinner IKKE er interesserte i one night stands, selv om man gjerne får inntrykk av dette i medier og andre kanaler. Jeg kunne aldri i livet kunne ligget med en tilfeldig fyr på byen.

Hvis du kun er ute etter et one night stand, får du en mye vanskeligere oppgave, men lykke til :)

Anonymkode: 7d88b...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...