AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Jeg som kvinne tenkte å gi noen tips til hvordan dere kan forbedre profilen deres på tinder. - Ikke ha solbriller på profilbildet. Det er viktig å se øyne, og det finnes ikke noe kjedeligere enn de som har solbriller på alle bildene. Hvis man har et veldig bra bilde der man bruker solbriller er det greit så lenge man har et annet bilde der man ikke gjør det. - Første bilde bør ikke være gruppebilde. Det er faktisk en del som kun har gruppebilder og da blir de naturligvis swipet til venstre siden man ikke vet hvem det er snakk om - Et selfie på badet er greit, men ikke ha 5 selfier tatt på badet. Det er bare snålt. Og vær så snill unngå selfie på badet i bar overkropp. Det går rett til venstre uansett hvor pen de er. Hvis du absolutt må vise hvor bra kropp du har (som man i grunn kan danne seg et bilde av selv om du har på en t-skjorte) så vær så snill bruk bilde der man har bar overkropp i en naturlig setting (f.eks ute om sommeren, på fjelltur osv) - Selfie i speilet på treningssenter der du flasher muskler er harry og funker sikkert om du vil ha damer uten klasse. Igjen: naturlig setting! - Det er kult med menn som skriver korte, morsomme ting i profilteksten. Jeg har faktisk swipet høyre på flere på grunn av dette når jeg ellers ville swipet venstre på dem (fordi de har et helt gjennomsnittlig/bare litt over snittet utseende) - Ikke ha kun bilder der du er på et utested/drikker alkohol. Da virker det som om at det er det eneste du gjør - Har du utdanning eller en jobb: ha det med i profilen. Det er alltid negativt med de som ikke har hverken utdanning eller jobb i profilen - Hvis du er glad i fjellturer for eksempel: få det med i profilen! Enten ved å ha et fint bilde eller ved å skrive i profilteksten at du liker trening og friluftsliv f.eks. - Et smil er alltid fint. Dette er altså mine personlige råd og ikke fra kvinner generelt. Jeg aner ikke hva kvinner generelt mener. Jeg har også hørt en del andre kvinner sagt flere av punktene over angående ting som er attraktivt og ikke på Tinder. Anonymkode: f4afc...b82 8
Maleficenta Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Enig der. Alt for mange som ikke smiler. Vet ukke om det er oga usikkerhet. Er jo mange som ikke liker seg selv på bilder. Og ha med kjæledyr. Hvem swiper ikke til høyre på en som har bilde av en søt hund. Hvis man har det da. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Eneste punktet jeg strøyk på er Solbriller :/ Anonymkode: 12d52...61e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Enig der. Alt for mange som ikke smiler. Vet ukke om det er oga usikkerhet. Er jo mange som ikke liker seg selv på bilder. Og ha med kjæledyr. Hvem swiper ikke til høyre på en som har bilde av en søt hund. Hvis man har det da. Hehe ja, hunder teller faktisk svært positivt selv om veldig mange menn vet det og benytter seg av det. Er det noe som gjør meg mo i knærne så er det flotte menn som smiler på fjelltur med hund. Da er jeg nærmest i ekstase allerede Anonymkode: f4afc...b82 1
brownbrown Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som kvinne tenkte å gi noen tips til hvordan dere kan forbedre profilen deres på tinder. - Ikke ha solbriller på profilbildet. Det er viktig å se øyne, og det finnes ikke noe kjedeligere enn de som har solbriller på alle bildene. Hvis man har et veldig bra bilde der man bruker solbriller er det greit så lenge man har et annet bilde der man ikke gjør det. - Første bilde bør ikke være gruppebilde. Det er faktisk en del som kun har gruppebilder og da blir de naturligvis swipet til venstre siden man ikke vet hvem det er snakk om - Et selfie på badet er greit, men ikke ha 5 selfier tatt på badet. Det er bare snålt. Og vær så snill unngå selfie på badet i bar overkropp. Det går rett til venstre uansett hvor pen de er. Hvis du absolutt må vise hvor bra kropp du har (som man i grunn kan danne seg et bilde av selv om du har på en t-skjorte) så vær så snill bruk bilde der man har bar overkropp i en naturlig setting (f.eks ute om sommeren, på fjelltur osv) - Selfie i speilet på treningssenter der du flasher muskler er harry og funker sikkert om du vil ha damer uten klasse. Igjen: naturlig setting! - Det er kult med menn som skriver korte, morsomme ting i profilteksten. Jeg har faktisk swipet høyre på flere på grunn av dette når jeg ellers ville swipet venstre på dem (fordi de har et helt gjennomsnittlig/bare litt over snittet utseende) - Ikke ha kun bilder der du er på et utested/drikker alkohol. Da virker det som om at det er det eneste du gjør - Har du utdanning eller en jobb: ha det med i profilen. Det er alltid negativt med de som ikke har hverken utdanning eller jobb i profilen - Hvis du er glad i fjellturer for eksempel: få det med i profilen! Enten ved å ha et fint bilde eller ved å skrive i profilteksten at du liker trening og friluftsliv f.eks. - Et smil er alltid fint. Dette er altså mine personlige råd og ikke fra kvinner generelt. Jeg aner ikke hva kvinner generelt mener. Jeg har også hørt en del andre kvinner sagt flere av punktene over angående ting som er attraktivt og ikke på Tinder. Anonymkode: f4afc...b82 se bra ut rett og slett....mer trenger du ikke....tinder er bilde basert så alt går på utseende...vist du ikke ser bra ut har du liten sjangse...selvfølgelig en morsom tekst er et plus. men ser du jevelig ut er the game over...du får ikke de fineste damene da vertfall
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 En ting som alltid får meg til å sveipe til venstre er bilder av barn. Har man barn så skriv det i profilen. Bilder av barn har ingeenting på en datingapp/side å gjøre. Anonymkode: ec838...655 16
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 5 minutter siden, brownbrown skrev: se bra ut rett og slett....mer trenger du ikke....tinder er bilde basert så alt går på utseende...vist du ikke ser bra ut har du liten sjangse...selvfølgelig en morsom tekst er et plus. men ser du jevelig ut er the game over...du får ikke de fineste damene da vertfall Hvorfor skal middelmådige menn få de fineste damene? Får middelmådige damer de fineste mennene? Anonymkode: 2bcbb...592 10
Maleficenta Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 11 minutter siden, brownbrown skrev: se bra ut rett og slett....mer trenger du ikke....tinder er bilde basert så alt går på utseende...vist du ikke ser bra ut har du liten sjangse...selvfølgelig en morsom tekst er et plus. men ser du jevelig ut er the game over...du får ikke de fineste damene da vertfall Njaa en sannhet med modifikasjoner. Er ofte ikke bra at han ser for bra ut heller.
Maleficenta Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja, hunder teller faktisk svært positivt selv om veldig mange menn vet det og benytter seg av det. Er det noe som gjør meg mo i knærne så er det flotte menn som smiler på fjelltur med hund. Da er jeg nærmest i ekstase allerede Anonymkode: f4afc...b82 Men da må det være hans hund. Funker ikke å låne en annens hund
brownbrown Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal middelmådige menn få de fineste damene? Får middelmådige damer de fineste mennene? Anonymkode: 2bcbb...592 jeg har jo ikke sagt at de middelmådige mennene skal få de beste damene ? jeg sa at man må se bra ut så får man de fineste damene ...rett og slett
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 12 minutter siden, brownbrown skrev: se bra ut rett og slett....mer trenger du ikke....tinder er bilde basert så alt går på utseende...vist du ikke ser bra ut har du liten sjangse...selvfølgelig en morsom tekst er et plus. men ser du jevelig ut er the game over...du får ikke de fineste damene da vertfall Jeg tror ikke du leste HI? Hvis du ser så spiller det i alle fall ingen rolle for meg om en mann ser bra ut om han har selfie i bar overkropp på badet f.eks. Da blir han swipet til venstre uansett. En svært overvektig mann kan i grunn ikke forvente å få match med meg som er attraktiv og svært godt trent, men det tror jeg nok ikke de forventer heller. Her er det tips som kanskje øker ens hell på Tinder når det kommer til å få match, men selvsagt er det ikke sånn at jeg (eller mange andre vil jeg påstå) faktisk er oppriktig interessert i de mennene jeg får match med. Nå fortalte jeg deg at jeg faktisk har swipet høyre på gutter som har vært bare helt normalt attraktive, men som vant på å være morsom. Nå er du også mann, så jeg vet ikke helt hvor mye du kan uttale deg om hva alle attraktive kvinner synes er positivt og negativt på Tinder Anonymkode: f4afc...b82 2
brownbrown Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 8 minutter siden, Maleficenta skrev: Njaa en sannhet med modifikasjoner. Er ofte ikke bra at han ser for bra ut heller. ikke for å skryte eller tøffe meg på internett men dette har jeg erfart tidligere....og noen har blitt litt avkrekket....min forgje kjæreste sa da hun først så meg på fb at jeg så ut som en douchebag , drittsekk pga utseende...og at selv om jeg så veldig bra ut så var det noen red flags for henne.... 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #13 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: jeg har jo ikke sagt at de middelmådige mennene skal få de beste damene ? jeg sa at man må se bra ut så får man de fineste damene ...rett og slett Kanskje man "får" de løseste damene av å kun være attraktiv. Men jeg kan ikke snakke for de, jeg snakker kun for meg selv som jeg poengterte i HI. Anonymkode: f4afc...b82 1
brownbrown Skrevet 20. februar 2017 #14 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du leste HI? Hvis du ser så spiller det i alle fall ingen rolle for meg om en mann ser bra ut om han har selfie i bar overkropp på badet f.eks. Da blir han swipet til venstre uansett. En svært overvektig mann kan i grunn ikke forvente å få match med meg som er attraktiv og svært godt trent, men det tror jeg nok ikke de forventer heller. Her er det tips som kanskje øker ens hell på Tinder når det kommer til å få match, men selvsagt er det ikke sånn at jeg (eller mange andre vil jeg påstå) faktisk er oppriktig interessert i de mennene jeg får match med. Nå fortalte jeg deg at jeg faktisk har swipet høyre på gutter som har vært bare helt normalt attraktive, men som vant på å være morsom. Nå er du også mann, så jeg vet ikke helt hvor mye du kan uttale deg om hva alle attraktive kvinner synes er positivt og negativt på Tinder Anonymkode: f4afc...b82 nei, det var ikek en fasit jeg gav, men bare generell fakta....jeg har selv vært på tinder før jeg fikk dame og fikk veldig mange match...pga bra utseende...når det er en applikasjon som man kun bruker bilde og lite text så er selvfølgelig profilbildet det viktigste
Maleficenta Skrevet 20. februar 2017 #15 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: ikke for å skryte eller tøffe meg på internett men dette har jeg erfart tidligere....og noen har blitt litt avkrekket....min forgje kjæreste sa da hun først så meg på fb at jeg så ut som en douchebag , drittsekk pga utseende...og at selv om jeg så veldig bra ut så var det noen red flags for henne.... Ja det er liksom noe med det. Han kan se litt cocky og full av seg selv ut. Da bør han dempe kjekkheten med å bare vise bilder der han ser litt snill gutt aktig ut. Gjerne ha et morsomt bilde. Ikke et typisk kjekkasbilde med bar overkropp og sånn.
brownbrown Skrevet 20. februar 2017 #16 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje man "får" de løseste damene av å kun være attraktiv. Men jeg kan ikke snakke for de, jeg snakker kun for meg selv som jeg poengterte i HI. Anonymkode: f4afc...b82 løseste ? nei........og jeg har ikke nevnt noe om kunn ha utseende og ikke personelighet...utseende er første prioritet på tinder...personelighet er noe man finner ut over lengre tid
brownbrown Skrevet 20. februar 2017 #17 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Ja det er liksom noe med det. Han kan se litt cocky og full av seg selv ut. Da bør han dempe kjekkheten med å bare vise bilder der han ser litt snill gutt aktig ut. Gjerne ha et morsomt bilde. Ikke et typisk kjekkasbilde med bar overkropp og sånn. haha var akkurat det jeg hadde. menmen. jeg fikk de jeg ville tilslutt. nettdating er ikke noe for meg. hadde tinder en loiten periode jeg kjedet meg
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #18 Skrevet 20. februar 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: nei, det var ikek en fasit jeg gav, men bare generell fakta....jeg har selv vært på tinder før jeg fikk dame og fikk veldig mange match...pga bra utseende...når det er en applikasjon som man kun bruker bilde og lite text så er selvfølgelig profilbildet det viktigste Denne tråden er også "generell fakta" som du velger å kalle det fra mitt ståsted som kvinne, og hvis det ikke er interessant for deg så får du bare la være å ta til deg tipsene. Det kan faktisk være veldig hjelpsomt for flere menn og noe de faktisk kan prøve ut. Anonymkode: f4afc...b82 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #19 Skrevet 20. februar 2017 Ha bilder med god kvalitet. Mange menn med bilder i elendig kvalitet. Kutt ned på bilder med andre damer. Anonymkode: 70f8a...93a 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #20 Skrevet 20. februar 2017 Når jeg leser alle disse overfladiske kommentarene blir jeg nesten dårlig. Jeg traff mannen min gjennom nettet, men da i en litt mer seriøs setting, heldigvis, der personlige egenskaper og personlighet ble satt høyere enn om du har eller ikke har 6-pack abs... Anonymkode: 5ac83...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå