AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Katten min har begynt å "angripe" meg. Kan sitte å kose med ham også plutselig så mjauer han, "mrrrrau". Også tar han en liten del av genseren min mellom fortennene, krøller potene rundt hånda mi og begynner å presse klørne frempå og bakpå ned i beinet mitt, som noen katter gjør når de koser seg, men han gjør det så hardt. Også kan han holde på på denna måten i kanskje 1 eller 2 min, også er han tilbake til det normale selv. Han et 8 måneder gammel, ikke kastrert enda. Tror kanskje grunnen er pga han ikke er kastrert enda, men jeg vet ikke. Anonymkode: cf494...65d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Første du gjør er å kastrere. Mens du gjør det så skal du få dyrlegen til å ta en helsesjekk, det kan faktisk være noe som plager pus Anonymkode: d32bb...d64
Tvist Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Høres ut som han leker med hånden din. Om du ikke gir ham beskjed, skjønner han ikke at det gjør vondt. Ellers er det nok greit å kastrere ham, han er mer enn gammel nok.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Kastrer! Og det høres ut som leking, men det er vanskelig å si med katter. Så du burde be veterinæren ta en helsesjekk før den kastreres hvis den leker så anbefaler jeg deg å ta vekk hå den rolig og si nei. Ha en leke du kan gi han istedet, så forstår han etterhvert hva som er greit å bite og klore på, og hva som ikke er greit. Anonymkode: 175f8...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå