AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #61 Skrevet 21. februar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjennomsnittet er jo 16! ikke 14... Anonymkode: b4207...240 Faktisk 13.12 cm http://www.abcnyheter.no/livet/2015/03/03/219179/hvor-lang-er-en-gjennomsnittlig-penis Anonymkode: 4be96...792 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #62 Skrevet 21. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 17 cm, tykk, men husker ikke mål på omkrets akkurat nå🙈 må foreta ny måling. Den er ganske bøyd, gjør opplevelsen enda bedre har ikke hatt sex med mange i følge dagens standard , men har vært borti både mindre (til det punktet du nesten ikke kjenner noe) og større (der størrelsen blir et problem / vondt). Jeg er ganske trang, Anonymkode: 27285...5a0 Du er "ganske trang"? Når du mener at en på 17 og "tykk" som da gjenre vil tilsi 16cm (som er 3-4 over snittet) er helt perfekt så vil da da heller helle mot at du ikke er så "ganske trang" som du selv tror. Anonymkode: 5d542...a06 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #63 Skrevet 21. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nok mange flere en man skulle tro som har bonuspikk, eller elsker på si😊 Min er ca 19 cm, og har fått mye ros for både bruk og utstyret 🙈👌😉 Anonymkode: fe731...b66 Kvinner er dobbelmoralistiske. Menn er så fæle..late overfladiske... men selv kan kan de ha elsker, bruke mannen som lønnsjekk, tungt arbeid, bli sjalu av ting som foregår i eget hode osv. Blir sjuk av dere hilsen mann som har sagt nei til mange kvinner tross dårlig sex på hjemmebane. Anonymkode: d1565...247 3
SlemUlv Skrevet 21. februar 2017 #64 Skrevet 21. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er dobbelmoralistiske. Menn er så fæle..late overfladiske... men selv kan kan de ha elsker, bruke mannen som lønnsjekk, tungt arbeid, bli sjalu av ting som foregår i eget hode osv. Blir sjuk av dere hilsen mann som har sagt nei til mange kvinner tross dårlig sex på hjemmebane. Anonymkode: d1565...247 Vær så snill og ikke gre alle over med same kam her! Hilsen trofast kvinne.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #65 Skrevet 21. februar 2017 7 timer siden, kattepusen skrev: Jeg syns det er morsomt å lese at de få som sier de har elsker på si, blir til "dette viser at små peniser ikke er godt nok".. Når vi er flere som har sagt "akkurat passe" eller lignende, og at vi er fornøyde med partneren vi har! Nei, alle de som har elsker på si hevder at de må ha det fordi partnerens penis er for liten, og det er dette som blir blir til at små peniser ikke er godt nok. Hadde halvparten av de som er utro sagt at de måtte ha en elsker med liten penis fordi partnerens penis er for stor, så hadde du hatt et poeng. Eller, du har jo et poeng uansett, men det er ikke så slående. Anonymkode: fd638...3eb 1
SlemUlv Skrevet 22. februar 2017 #66 Skrevet 22. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, alle de som har elsker på si hevder at de må ha det fordi partnerens penis er for liten, og det er dette som blir blir til at små peniser ikke er godt nok. Hadde halvparten av de som er utro sagt at de måtte ha en elsker med liten penis fordi partnerens penis er for stor, så hadde du hatt et poeng. Eller, du har jo et poeng uansett, men det er ikke så slående. Anonymkode: fd638...3eb Poenget er at flere har sagt de er mer en fornøyde, en som har sagt at de ikke er.. og likevel er det de FÅ som får mest oppmerksomhet.. som om de betyr mer, som om de er malen for fleste kvinner..
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #67 Skrevet 22. februar 2017 13.5cm lang og 10-11 tjukk. I begynnelsen ga den meg ikke veldig mye, men sexen er blitt bedre og bedre ettersom vi har lært hverandre å kjenne. Har hatt sex med 10 stk, hvorav 6 av dem har vært større. Likevel har jeg aldri hatt så bra sex. Anonymkode: d3517...91f 2
Blålys Skrevet 23. februar 2017 #68 Skrevet 23. februar 2017 På Monday, February 20, 2017 den 10.47, AnonymBruker skrev: Min mann har en kort pikk på 14 cm og er tynn. Har ordnet meg elsker som tilfredstiller meg flere ganger i uken. Pleier og møtes i forbindelse med jobb på dagtid. Han har en stake på 20 cm og er ganske tykk, himmelsk spør du meg. Må ta godt vare på han for den sex vi to har er helt fantstisk så deilig. Gry;O) Anonymkode: fe731...b66 Denne gleden burde du fortelle til din mann, han bør jo vite hvor heldig kone han har!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #69 Skrevet 23. februar 2017 Han har vel 15 cm tipper jeg men er ganske tykk så de veier opp Hehe selv etter fødsel er jeg fortsatt trang Hehe så er ikke no stress der Anonymkode: af554...74c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå