Gå til innhold

Hvor stor pikk har mannen din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri målt, bare ser hvor stor den er i forhold til andre peniser jeg har vært borti. Den er definitivt større enn snittet, og tjukk. Perfekt synes jeg. Er alltid en himmelsk følelse når han trenger inn i meg og jeg er klissvåt. Med mindre peniser har det ikke vært samme wow-følelse, selv om han absolutt har kunnet bruke den.

Anonymkode: 33166...78b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har en kort pikk på 14 cm og er tynn. Har ordnet meg elsker som tilfredstiller meg flere ganger i uken. Pleier og møtes i forbindelse med jobb på dagtid. Han har en stake på 20 cm og er ganske tykk, himmelsk spør du meg. Må ta godt vare på han for den sex vi to har er helt fantstisk så deilig.

Gry;O)

Anonymkode: fe731...b66

• Liker 1
Skrevet

16 cm lang og 12 cm omkrets 

Synes den er perfekt :) 

Anonymkode: 76f88...2a3

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det  bare å bruke sleeve. Gir samme følelse

Anonymkode: b790a...aaf

Gjør du? Hvilken? 

Anonymkode: 1c311...51e

Skrevet

KG special.

SELVFØLGELIG har de fleste som kommenterer her samboer med stor pikk:hoho:.

Hadde ikke vært ekte KG uten:fnise:

Anonymkode: 8d42a...96e

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du? Hvilken? 

7cm-Bigger-Penis-font-b-Sleeve-b-font-Ex

Produseres av mange under forskjellige  merkenavn, men produktene er i bunn ganske like. Kan kjøpes nærmest overalt.

Anonymkode: 8896d...03b

Skrevet

Det er bare å kjøpe en sleeve da. Ser ikke problemet om mannen er liten.

Mannen har den beste penisen jeg har vært borti. 13cm lang og 11 i omkrets. Men jeg er i tillegg gjennomsnittlig trang. Hadde jeg vært videre så hadde det vært greit med større 

Anonymkode: b790a...aaf

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7cm-Bigger-Penis-font-b-Sleeve-b-font-Ex

Produseres av mange under forskjellige  merkenavn, men produktene er i bunn ganske like. Kan kjøpes nærmest overalt.

Anonymkode: 8896d...03b

Bruker selv Fatboy cocksheat. Gir mer tykkelse enn lengde. De finnes i flere størrelser. Har selv den store som øker volumet med 200ml. En normal penis har et volum under 200ml. Så minst 2x i volum. 

Skrevet

Det har du ingenting med. Men jeg er godt fornøyd.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

KG special.

SELVFØLGELIG har de fleste som kommenterer her samboer med stor pikk:hoho:.

Hadde ikke vært ekte KG uten:fnise:

Anonymkode: 8d42a...96e

Og de med en gjennomsnittlig samboer må jo selvfølgelig finne seg en på si, for mannen klarer ikke å tilfredsstille seksuelt. 

Anonymkode: 5fb53...449

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og de med en gjennomsnittlig samboer må jo selvfølgelig finne seg en på si, for mannen klarer ikke å tilfredsstille seksuelt. 

Ut fra de svarene som kommer her er det vist normen. Det handler om å få jobben gjort. Damer deler på de få godene de har. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra de svarene som kommer her er det vist normen. Det handler om å få jobben gjort. Damer deler på de få godene de har. 

Size does matter!

• Liker 2
Skrevet

Min mann har ca 15 cm lang og ca 13 i omkrets. Helt perfekt. Så er den veldig pen å se på❤

Anonymkode: 89851...30e

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Size does matter!

Det kan ikke utelukkes. 

• Liker 1
Skrevet

14 cm lang, vet ikke omkrets. Den er er helt perfekt.

Anonymkode: 1d9d9...cf0

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke utelukkes. 

Gjennomsnittlige og mindre menn bør nok bare lære seg å nyte rollen som cuckold :P

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittlige og mindre menn bør nok bare lære seg å nyte rollen som cuckold :P

Er du en cuck? 

• Liker 1
Skrevet

Ser det er mange som vet målene til partneren? Er det dere som har målt den/tatt initativ til måling?:) I forbindelse med sex?

Anonymkode: d2fdf...75b

Skrevet

Hallo....! Mange rare spørsmål her. Er det unormalt at partner tar mål ?  Noen er vist veldig Blige...

Anonymkode: fe731...b66

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rundt 11 cm, og ganske tynn. Klarer ikke å tilfredsstille meg. Derfor har jeg en "bonuspenis" jeg får behandling av et 2-3 ganger i måneden, i all hemmelighet selvsagt.

Mannen min er perfekt på alle andre områder, så har ingen planer om å forlate han, men når det kommer til sex, så har han dessverre ikke det som skal til, og det er så viktig for meg, at jeg må ha en "alternativ løsning".

Men vi har likevel mye sex slik at han får tilfredsstilt sine seksuelle behov. Jeg faker orgasmene, og han er storfornøyd :)

Anonymkode: d6b73...fd1

Hvor stor er bonusen?

Anonymkode: 198ab...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...