AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Jeg har bare et lite spm. Har sex med en mann nå og han sier stadig at jeg er så deilig og trang nedentil. Dog så føler jeg selv at jeg ikke dr trang og er ofte "redd" for at mannen skal syns jeg er for vid.. så det jeg lurer på er dette noe dere bare sier eller sier dere at dama er trang fordi dere mener det? Anonymkode: 2c7fb...4bd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Hvis du gjør noe feil, si slår inn en spiker feil, gjør du da feil fordi DU gjør feil eller gjør du feil fordi du er kvinner? Hvis han er ærlig og sier noe han ærlig mener om deg, gjør han da det fordi han er HAN, eller gjør han det fordi han er en mann? Anonymkode: 6eabe...4e0
trond_70 Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 så det jeg lurer på er dette noe dere bare sier eller sier dere at dama er trang fordi dere mener det? -Jeg pleier bare å si det når jeg mener det, hvis damen ikke er trang så skryter jeg heller av noe annet. Pene pupper, øyne etc. , men vil tro dette er like individuelt som hva folk svarer når man spør er denne genseren pen på meg. Selv har jeg flere ganger fått skryt av mitt store redskap som jeg vet i henhold til statistikken er ganske normal size :-) Så dette går nok begge veier. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Du kan trene musklene dine der nede, knipe metode👍 Anonymkode: fc63c...a8f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Han har ingen grunn til å lyve. Du må huske at du har oppfylt alle hans drømmer bare ved å møte opp. Alt utover det er bare ren bonus for han. Du fortjener langt mer et et stusselig kompliment. Du bør kreve meget gode slikkejobber. Anonymkode: 2db39...860
Gjest Axl Rose Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 Vet ikke med andre menn, men jeg sier det akkurat som det er. Er hun trang så er hun trang, er hun vid så er hun vid. Nå får jeg like mye nytelse av begge deler så bryr meg en faen i hvor trang/vid hun er. Vagina er vagina uansett, og vagina = nytelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå