Gå til innhold

Født i skorpionens tegn, dømt til ensomhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født i skorpionen (slutten av oktober) og føler at det hviler en forbannelse over meg. Har bare hatt disastrous forhold som ikke fører til noe bra. Møter bare menn som dumper meg igjen og igjen. Også ser jeg at Lene Alexandra har bursdag på akkurat samme dag som meg og har samme problem! Er vi som er født i slutten av oktober dømt til å være ulykkelige og ensomme? Next stop Gambia liksom? 

Anonymkode: 6d466...75d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har aldri trodd på horoskoper selv om jeg har lest litt om mitt horoskop. Stille vann har dypest grunn, og stahet nevnes om skorpioner, men dette er bare tull. Ingen blir formet som menneske bare fordi en er født en hvis tid på året. 

Jeg er evig singel og skorpion. 

Endret av Lee Jones
Skrevet
Akkurat nå, Lee Jones skrev:

Har aldri trodd på horoskoper selv om jeg har lest litt om mitt horoskop. Stille vann har dypest grunn, og stahet nevnes om skorpioner, men dette er bare tull. Ingen blir formet som menneske bare fordi en er født en hvis tid på året.

Tror du det kan være tilfeldig da? Syns bare det er så rart at både jeg og Lene A har opplevd det samme.. mens alle jeg kjenner som er født i april har kjæreste og alltid hatt :(

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er født i skorpionen (slutten av oktober) og føler at det hviler en forbannelse over meg. Har bare hatt disastrous forhold som ikke fører til noe bra. Møter bare menn som dumper meg igjen og igjen. Også ser jeg at Lene Alexandra har bursdag på akkurat samme dag som meg og har samme problem! Er vi som er født i slutten av oktober dømt til å være ulykkelige og ensomme? Next stop Gambia liksom? 

Grow up! svaret er NEI.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du det kan være tilfeldig da? Syns bare det er så rart at både jeg og Lene A har opplevd det samme.. mens alle jeg kjenner som er født i april har kjæreste og alltid hatt :(

Det er garantert mange evig single uansett stjernetegn. De fleste i landet er skorpioner, men de er ikke alle single eller strever med kjærligheten. 

Endret av Lee Jones
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er født i jomfruens tegn og har skrevet tråden hvor jeg spør om jeg har en forbannelse over meg.. så, nei, det har ikke noe med stjernetegn å gjøre :)

Anonymkode: 57b6b...c19

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er født i jomfruens tegn og har skrevet tråden hvor jeg spør om jeg har en forbannelse over meg.. så, nei, det har ikke noe med stjernetegn å gjøre :)

Forbannelser er akkurat like tåpelig som stjernetegn! Hvor får dere dette tullet fra?

Skrevet

Jeg trives best som singel og kommer aldri til å inngå fast forhold igjen, og jeg er født i skorpion. Hadde jeg blitt født en annen tid på året hadde jeg vært den samme bare med et annet stjernetegn

Anonymkode: 39742...32b

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30, født i april og har kun hatt to kjærester. 

Når på året har ingenting å si for hvordan personlighet du har. Det er personligheten din (og de du dater) som avgjør om dere blir forelsket i hverandre. Horoskop og overtro ødelegger mer enn det hjelper deg dersom du bruker det som en pekepinn på om du får deg en kjæreste eller ikke.

Skrevet
11 minutter siden, Kim skrev:

Forbannelser er akkurat like tåpelig som stjernetegn! Hvor får dere dette tullet fra?

Jeg håper du skjønner at jeg ikke mente det helt dønn seriøst dette med forbannelse?  :laugh:  Beklager at jeg ikke understrekte at det ikke var ment helt seriøst. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du skjønner at jeg ikke mente det helt dønn seriøst dette med forbannelse?  :laugh:  Beklager at jeg ikke understrekte at det ikke var ment helt seriøst. 

Det var enda bra :) Vet jo aldri, folk tror jo på engler, healing, astrologi etc.

Skrevet

Skorpioner passer godt med kreps og jomfruer 

Anonymkode: c49c5...06b

Skrevet
3 minutter siden, Kim skrev:

Det var enda bra :) Vet jo aldri, folk tror jo på engler, healing, astrologi etc.

Ja, du må ikke ta alt du leser så fryktelig alvorlig, men skjønner at det ikke er lett alltid å skille mellom slikt når det er skriftlig ;)

Gjest canacas
Skrevet

Er vekt. Alene. Men ikke ensom. Tipper det alt skyldes hvordan stjernene var ift hverandre både når jeg ble unnfanget og når jeg ble født. Mine foreldre burde fulgt bedre med!! :frkk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...