AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Har masse røde flekker etter kviser i ansiktet, mest i kjevepartiet. Det blir røde merker etter hver eneste kvise jeg får, uavhengig om jeg peller på de eller ikke. Og de varer jo i flere måneder, kanskje år HATER huden min, jeg er så stygg! Noen som har noe tips til hvordan bli kvitt dem fortest mulig? (Ikke laser) Eller noen som er i samme situasjon? Anonymkode: ef102...56d
Vesentlig Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Er i samme situasjon og trenger selv råd. Får røde merker av alt! tar to-tre år å bli kvitt et merke etter et lite gnagsår eller en kvise.. Det eneste jeg gjør nå er å bruke en sånn blå-grønn primer mot rødhet, men får fort kviser av den så unngår helst den til hverdags..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Syrer, det peeler huden. men man må være forsiktig, ikke bruke for ofte, og ikke bruke for sterk dose. Du bør ikke bruke det om sommeren da du veldig lett blir solbrent. Anonymkode: ea0b1...3b9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Bruk solkrem hver dag. Det er hyperpigmentering du har fått. Anonymkode: 9fe21...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå