Gå til innhold

selskapsleker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag på bryllupsleker som en kan ha i bryllupet? er helt tom for ideer....

vil ha noe som alle kan være med på og som er morsomt... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Brudzilla!!

Melder meg på spørrerunden. Har stilt det samme spørsmålet tidligere her på chatten, men fikk ingen svar... :-(

Jeg trenger også så sårt noen gode tips til hva man kan gjøre av leker/underholdning.. Skal danse Polynese, det er kult, men utover det er jeg blank!!

Skrevet

.. kanskje grunnen til at ingen svarer er at de fleste synes selskapsleker er en uting.. og de aller fleste er i beste fall morsomme for noen få .. men mer pinlige og kjedelige for resten.

Det må da være bedre med skikkelig musikk så folk .. som har lyst.. kan danse .. og at andre kan prate og ha det hyggelig .. fremfor påtvungen "leking".

(Oppfattes sikkert som veldig negativ.. men jeg har vært i min dose med selskaper og bryllup .. med leking .. og jeg tror ikke jeg kjenner noen som syntes det var gøy.. det var mer sånn at de ble med av "plikt" - og at de ikke "fikk lov til" å si nei.)

Gjest Bellatrix
Skrevet

I bryllupet vårt hadde vi spørrelek om brudeparet. Gjestene ble delt inn i grupper og skulle svare på spørsmål om oss. Det var alt fra hvor vi møttes til hvilken farge på tannbørsten. Det var kjempevellykket.

Skrevet
.. kanskje grunnen til at ingen svarer er at de fleste synes selskapsleker er en uting.. og de aller fleste er i beste fall morsomme for noen få .. men mer pinlige og kjedelige for resten.

Det må da være bedre med skikkelig musikk så folk .. som har lyst.. kan danse .. og at andre kan prate og ha det hyggelig .. fremfor påtvungen "leking".

(Oppfattes sikkert som veldig negativ.. men jeg har vært i min dose med selskaper og bryllup .. med leking .. og jeg tror ikke jeg kjenner noen som syntes det var gøy.. det var mer sånn at de ble med av "plikt" - og at de ikke "fikk lov til" å si nei.)

:Nikke: Må si meg helt enig her!

Skrevet

Jeg må si meg litt enig med de som stiller seg kritiske til selskapsleker. Akkurat det med spørrekonkurranse om brudeparet, har jeg imidlertid hørt positive ting om.

Skrevet

Vi har vel alle våre egne syn på hva som er gøy og ikke gøy. Med selskapsleker mener jeg ikke nødvendigvis hopp og sprett og påtvungen lek, men kanskje mer noe som underholder utenom musikk, taler osv...

Det med spørrequiz om brudeparet høres tipp topp ut. Skal liksom ikke mer til for å krydre litt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som liker selskapsleker. De er som regel drepen for ethvert party. Hvis du liker gjestene dine: la det være!

Skrevet

Ikke at jeg er noen superfan av leker selv, men for å se litt positivt på det: Ved å ha en eller flere uformelle leker kan jo folk bli kjent på en litt annen måte. Man må prate med andre enn de man satt sammen med under middagen, og kan fort løse opp en litt stiv stemning. :ler::hoho:

Så la oss ikke bare være så negative her, men prøve å hjelpe dem som faktisk ønsker å ha noen sosiale leker!

Skrevet
Jeg har aldri hørt om noen som liker selskapsleker. De er som regel drepen for ethvert party. Hvis du liker gjestene dine: la det være!

Jeg liker leker, så da har du ihvertfall hørt om en... Liker sanger også.

Skrevet

Dere som har hatt spørrekonkurranse om brudeparet, har dere lyst til å dele noen flere spørsmål med meg??

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørrekonkurranse høres morsomt ut. Vet ikke om vi skal ha noen leker. Tviler...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde ingen selskapsleker da vi giftet oss i sommer, og det var det heller ingen som savnet. Tro meg, tiden går så fort. Etter at folk har gått fra bordet, har alle lyst til å strekke på beina og snakke med hverandre. Etterpå er det jo både brudevals og kakeskjæring. Dette var nok underholdning hos oss. Gjestene trenger ikke å underholdes hvert minutt. Sannsynligvis har dere noen gjester som ikke har sett hverandre på lang tid, og de har mer enn nok å snakke om.

Hilsen Ingeline.

Skrevet

Interessant at et lite uskyldig tema skal starte så masse furoe... :kul:

Jeg ser absolutt de negative sidene med selskapsleker, men der er også mange positive... Ikke alle kjenner hverandre så godt. I mitt tilfelle kommer jeg og min tilkomne fra hver sin kant av landet, noe som fører til at de to familiene ikke kjenner noe til hverandre... Vi har også mange venner som skal komme, venner som liker litt underholdning... :P

Brudzilla startet faktisk dette temaet fordi hun trengte noen tips til underholdning/leker... Da får dem som har tips og ideèr komme med det, også får andre starte et eget tema som omhandler hvorvidt man er postitiv eller negativ til selskapsleker/underholdning... :fy:

Skrevet

tenke bare på en liten idee: men det er kanskje ikke underholdnin...? Sånn som du tenker på? Hva med å be gjestene ta med hver sin oppskrift på noe godt? så limer dere inn dette i en bok, og vips så har brudeparet en kjempeflott kokebok og et minne for livet :P

Gjest Bellatrix
Skrevet
Dere som har hatt spørrekonkurranse om brudeparet' date=' har dere lyst til å dele noen flere spørsmål med meg??[/quote']

- Hvilken film så vi på første daten?

- Hvem drikker mest kaffe?

- Hvor mange års utdanning har brud/brudgom?

- Hvor skjedde frieriet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...