AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Hva synes dere om menn som går i sko/boots med høye hæler? Er det greit, eller er ikke det så kult? Hva synes dere kvinner hvis daten dukker opp høyhælte sko? Er det «instant» turn-off? Jeg er en mann i tidlig 30-årene på «bare» 172cm, og jeg simpelhen elsker å gå rundt og være 5-10cm høyere enn vanlig. De skoene jeg går rundt i har tykke hæler, men det frister å prøve ut stiletter også. Det virker ikke som folk egentlig legger så veldig merke til det når jeg er ute, men et og annet rart blikk får jeg nå. Akkurat det bryr meg egentlig fint lite, men det er så klart litt verre med dating. Anonymkode: f4b78...22e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Har aldri sett menn i høye hæler (med unntak av dragqueens) Hva slags sko er det du tenker på. Anonymkode: 18fd7...eb7 2
Nappetass1 Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Eh.. ikke at jeg egentlig har sett menn i hæler med unntak av transer. Jeg synes dessverre ikke det ser bra ut. Jeg mener derimot likevel at du må kle deg som du vil, det er jo du som skal like hvordan du ser ut! Om du føler deg fin, kjør på! 3
Sillyline Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Gå med hva enn du synes er behagelig. Så lenge fotens anatomi eller noe annet ikke blir ødelagt, er det vel ikke noe farlig med det. Høyhælte sko ble jo originalt laget for menn.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri sett menn i høye hæler (med unntak av dragqueens) Hva slags sko er det du tenker på. Anonymkode: 18fd7...eb7 Jeg prøver å finne forholdsvis nøytrale sko, og jeg holder meg unna sandaler/åpne sko og overdreven platform. I grunn prøver jeg å finne sko som minne om de jeg ser at kvinner rundt meg bruker. Noen eksempler: http://www.laredoute.no/castaluna/stovletter/554954 http://www.laredoute.no/castaluna/stovletter-med-frynser/546486 40 minutter siden, Nappetass1 skrev: Eh.. ikke at jeg egentlig har sett menn i hæler med unntak av transer. Jeg synes dessverre ikke det ser bra ut. Jeg mener derimot likevel at du må kle deg som du vil, det er jo du som skal like hvordan du ser ut! Om du føler deg fin, kjør på! Takk Jeg har full forståelse at ikke alle liker det. Det er ikke alt jeg ser transer gå i jeg akkurat liker heller, men som du sier, så lenge de liker det så er det jo helt ok for min del. 36 minutter siden, Silje Lien skrev: Gå med hva enn du synes er behagelig. Så lenge fotens anatomi eller noe annet ikke blir ødelagt, er det vel ikke noe farlig med det. Høyhælte sko ble jo originalt laget for menn. Jepp, og derfor går jeg ikke med det her daglig akkurat. Anonymkode: f4b78...22e
Labbefrøken Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Jeg må si at iallefall den første skoen du linket til er veldig feminin, og ville vært en instant turn off ! Den andre skoen du linket til, er litt mer nøytral, men fortsatt feminin den også. Hvorfor vil du bruke damesko og ikke herresko? 1
annebanane Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 (endret) Finner ikke menn med høye heler særlig attraktivt. Er du bare en venn hadde jeg ikke brydd meg om det. Boots med slik hel som link nr 2 er helt greitt, men det kommer så an på stilen ellers om det er fint/kult. Endret 19. februar 2017 av Moonwalker
chouette Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Helt ærlig. Ja, det er turn off. Hadde godtatt hælhøyden på en tradisjonell Chelsea boot, og that's it. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Jeg har ikke noen problemer med at menn går med høyhælte sko. Jeg er derimot ikke interessert i å inngå i et forhold med en slik mann. Anonymkode: 0880f...75e 1
Inwe Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har større problemer med at du ikke er komfortabel med høyden din enn de høyhælte skoene. Jeg har stort sett vært høyere enn mine kjærester (2 av 3 har vært lavere enn meg) og det som er mest turn off med det er når de selv har problemer med det. Jeg er nå 6cm høyere enn kjæresten min (jeg er 175) og ser ingen problemer med det.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Det er enklere å finne deg en dame under 172, enn å tiltrekke deg damer ved å se ut som en usikker transe med damesko. Anonymkode: e684e...124 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 Er ikke høye hæler i utgangspunkt tiltenkt korte damer? Det var i alle fall derfor de ble utviklet. Forøvrig viser man at man er usikker på seg selv ved å forsøke å kamuflere sin egen høyde uavhengig av hvilket kjønn som bruker høye hæler. Anonymkode: bd512...c10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå