AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Jeg har vært ordentlig forelsket 3 ganger, er 30 nå. Er fortsatt singel... Forelskelse nr. 1: Drept i trafikkulykke når vi var 20 år Forelskelse nr. 2: Vi holdt på i ca 1,5 år. Jeg var dødsforelska, men han ville ikke noe mer enn å "holde på". Ble slutt når jeg var 27, da møtte han drømmedama. Forelskelse nr. 3: En jeg studerer sammen med. Sa pang fra første møte og det er en reel kjemi mellom oss, men han er gift og har barn, derfor er det helt uaktuelt. Han elsker dama og kommer ikke til å gjøre noe galt. Og det er selvfølgelig veldig bra. Men jeg har altså sterke følelser og det hjelper ikke å tilbringe timesvis sammen hver enese dag hver uke i forbindelse med studiene. Jeg vet at jeg kunne hatt type nå om jeg hadde villet, men de som har vært intr i meg, er ikke jeg intr i overhode! Jeg ser aldri ut til å møte noen som jeg ender opp med å føle noe for som føler det samme tilbake. Har deppa hele helgen pga dette. Når er det min tur til å møte noen det klaffer med? Ligger hjemme å griner fordi alle mine venner er i forhold og opptatte, de jentene jeg studerer med er litt vel unge å henge med og de på jobb er alle over 50.. Så er litt ekstra ensom for tiden i tillegg:( Anonymkode: 5deef...1ce
Gjest canacas Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 skjønner følelsen. Jeg er ikke den som forelsker meg så lett og har vel noen ganger tenkt at det hviler en forbannelse over meg også. Om det er noen trøst er jeg 10 år eldre enn deg, med langt mindre håp (og muligheter). Prøv å finn tilbake til deg selv og kanskje finn noe nytt du liker å drive med, som kan gi deg en større kontaktflate. Venner har man mulighet til å få hele livet
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 38 minutter siden, canacas skrev: skjønner følelsen. Jeg er ikke den som forelsker meg så lett og har vel noen ganger tenkt at det hviler en forbannelse over meg også. Om det er noen trøst er jeg 10 år eldre enn deg, med langt mindre håp (og muligheter). Prøv å finn tilbake til deg selv og kanskje finn noe nytt du liker å drive med, som kan gi deg en større kontaktflate. Venner har man mulighet til å få hele livet Tusen takk for svar Samtidig er det jo leit å høre at du er 10 år eldre og med mindre håp enn meg. Kan jeg spørre hva din historie er? Det verste med hele situasjonen er kanskje at jeg har blitt mer og mer sikker på hva jeg liker og ser etter i en mann, jo eldre jeg har blitt - og jeg tror virkelig at de to siste jeg har hatt følelser for virkelig kunne vært drømmemannen med stor D om ting hadde ligget til rette for det (altså om det var muligheter for forhold, så tror jeg forholdet kunne vært fantastisk bra). Men det blir jo bare innbilning kanskje.. Jeg har mange datingmuligheter, problemet er bare at det er så langt mellom hver fyr jeg virkelig liker, og når jeg da endelig møter den personen, så er det jo som skrevet over her at han enten ikke har villet ha noe forhold med meg eller at han allerede er i en stabil og seriøs relasjon. Og tiden går jo, det hjelper ikke akkurat. Anonymkode: 5deef...1ce
Gjest canacas Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Vel. Som nevnt blir jeg ikke så lett forelsket. Og det var aldri gjensidig nok ettersom forholdet tok slutt. Aldri kommet over det skikkelig. Hver gang jeg er på vei bort og inn i noe annet dukker han bare opp igjen. For min del har jeg nok gitt opp. Men du har fortsatt masse tid og mange muligheter. Du har vært forelska tre ganger på ti år, det betyr jo at du er i stand til å gå videre. Ikke gi opp og tenk positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå