Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag var jeg ute med jobben og det var god stemning. Etterhvert kom det en fyr bort som jeg merket var rusa (typ amfetamin eller noe) og plutselig tar han kvelertak på meg og sier jeg er stygg. Kollegene mine sa fra til dørvakta og han ble kasta ut. Dette skjer meg stadig vekk, at menn kommer bort og sier til meg at jeg er stygg.. I høst var jeg i London og en mann kom bort og kalte meg en stygg taper. Ofte på byen kommer det bort menn og sier jeg er stygg og hadde gjort verden en tjeneste om jeg tok selvmord :( Jeg blir veldig lei meg over dette.

Jeg har tidligere gått til psykolog som sa jeg bare skulle gå vekk fra situasjonen, men når menn følger etter meg og skriker videre at jeg er stygg og burde dø så blir det litt vanskelig. Det er stort sett norske og engelske menn som oppfører seg sånn. 

Hvordan hadde dere taklet dette? Og dette er ikke tull.. dessverre. 

Anonymkode: f3608...456

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir lei meg og sint når jeg leser sånt:angry:Hva i h*****e feiler det folk da, som holder på sånn? Har du noen gode mannlige venner som eventuelt kan stille opp for deg? Ellers så ville jeg anmeldt disse taperene for trakassering. Fikk selv høre masse dritt da jeg gikk på skolen, og det svei :icon_frown: Hadde det vært nå så hadde jeg gått ned på deres nivå og fortalt hvor jævla stygge de selv er, på innsiden og utsiden.Kanskje ikke den beste måten, men jeg hadde blitt så forbanna. Ingen har rett til å behandle deg sånn. :hug:

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Jeg blir lei meg og sint når jeg leser sånt:angry:Hva i h*****e feiler det folk da, som holder på sånn? Har du noen gode mannlige venner som eventuelt kan stille opp for deg? Ellers så ville jeg anmeldt disse taperene for trakassering. Fikk selv høre masse dritt da jeg gikk på skolen, og det svei :icon_frown: Hadde det vært nå så hadde jeg gått ned på deres nivå og fortalt hvor jævla stygge de selv er, på innsiden og utsiden.Kanskje ikke den beste måten, men jeg hadde blitt så forbanna. Ingen har rett til å behandle deg sånn. :hug:

Jeg jobber nesten bare med menn så de hjalp meg, og dørvaktene var kjempegreie. Så jeg møter jo greie menn liksom. Men jeg er bare så lei av at alle skal la dritten sin gå ut over MEG :( Og nei jeg er ingen kranglefant som begynner å lage bråk uten videre.. på fredag fikk jeg angstanfall og begynte å gråte så nå har jeg SÅ fylleangst for å dra på jobb i morgen. 

Jeg lurer jo fælt på hva det er med meg som gjør at menn jeg ikke kjenner hater meg sånn.. og tro meg, jeg er ikke paranoid. Det her er jo menn som kommer bort og sier at jeg er stygg. 

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber nesten bare med menn så de hjalp meg, og dørvaktene var kjempegreie. Så jeg møter jo greie menn liksom. Men jeg er bare så lei av at alle skal la dritten sin gå ut over MEG :( Og nei jeg er ingen kranglefant som begynner å lage bråk uten videre.. på fredag fikk jeg angstanfall og begynte å gråte så nå har jeg SÅ fylleangst for å dra på jobb i morgen. 

Jeg lurer jo fælt på hva det er med meg som gjør at menn jeg ikke kjenner hater meg sånn.. og tro meg, jeg er ikke paranoid. Det her er jo menn som kommer bort og sier at jeg er stygg. 

Jeg tror ikke du er paranoid :) Kan være at du har en sterk utstråling som svake loosers ikke tåler. Tviler på at du er stygg også. Hørt og sett menn før kritisere pene damer som har bein i nesa og er veldig selvstendige. Mennesker som holder på sånn har det jo ikke bra inni seg. Er glad for at du har flotte menn rundt deg som tar vare på deg :) De er gull verdt. 

Er det virkelig ille så ta deg en fridag, men kan hende det er godt for deg å ha de gode kollegene rundt deg å få tankene på noe annet også.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På fredag var jeg ute med jobben og det var god stemning. Etterhvert kom det en fyr bort som jeg merket var rusa (typ amfetamin eller noe) og plutselig tar han kvelertak på meg og sier jeg er stygg. Kollegene mine sa fra til dørvakta og han ble kasta ut. Dette skjer meg stadig vekk, at menn kommer bort og sier til meg at jeg er stygg.. I høst var jeg i London og en mann kom bort og kalte meg en stygg taper. Ofte på byen kommer det bort menn og sier jeg er stygg og hadde gjort verden en tjeneste om jeg tok selvmord :( Jeg blir veldig lei meg over dette.

Jeg har tidligere gått til psykolog som sa jeg bare skulle gå vekk fra situasjonen, men når menn følger etter meg og skriker videre at jeg er stygg og burde dø så blir det litt vanskelig. Det er stort sett norske og engelske menn som oppfører seg sånn. 

Hvordan hadde dere taklet dette? Og dette er ikke tull.. dessverre

Jeg hadde gitt neste mann som sa noe et spark i ballene. 

• Liker 4
Skrevet

hva synes du selv om ditt eget utseende ? deter absolutt ikke vanelig å gå bort til noen og si de er stygg uansett hvor full de er . vist det plager deg så kan du selv gjøre noe med utseende ? trene, sminke deg bedre/annerledes og pynte deg oftere?

ikke la deg plages av slike menn, de har problemer med seg selv

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Jeg hadde gitt neste mann som sa noe et spark i ballene. 

da må du forvente og få en neve tilbake 

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

Jeg ville nok ha løpt min vei lenge før det hadde kommet til det. 

• Liker 3
Skrevet

Er dette seriøst?! Fy faen, stakkars deg! 

Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne.. Hva feiler det enkelte?!

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Jeg ville nok ha løpt min vei lenge før det hadde kommet til det. 

hahaha ja det håper jeg. hadde du vært heldig så hadde han ikke løpt etter deg eller brydd seg, for da hadde han tatt deg. men kan godt hende han hadde skjønnt hvor dumt han hadde oppført seg og ikke brydd seg

Skrevet
1 minutt siden, brownbrown skrev:

Var det dette du hang deg oppi? 

Hva med at ukjente menn ber noen de ikke kjenner ta selvmord?! Ærlig talt, jeg er helt sjokkert. Det må jo være noe som er skrudd feil i toppen på dem. Fy faen.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Liima skrev:

Hva med at ukjente menn ber noen de ikke kjenner ta selvmord?! Ærlig talt, jeg er helt sjokkert. Det må jo være noe som er skrudd feil i toppen på dem. Fy faen.

Selvsagt er det noe veldig galt med dem, men man løser ikke slik med vold (som regel, det finnes selvsagt grenser for hva man skal holde ut).

Anonymkode: 4ee8a...b1b

Skrevet
2 minutter siden, Liima skrev:

ååå buhu...se min andre kommentarer

Skrevet
7 minutter siden, brownbrown skrev:

hva synes du selv om ditt eget utseende ? deter absolutt ikke vanelig å gå bort til noen og si de er stygg uansett hvor full de er . vist det plager deg så kan du selv gjøre noe med utseende ? trene, sminke deg bedre/annerledes og pynte deg oftere?

ikke la deg plages av slike menn, de har problemer med seg selv

?

Er det offeret som skal forandre seg mener du?!

Anonymkode: d65e7...00b

• Liker 23
Skrevet
4 minutter siden, brownbrown skrev:

ååå buhu...se min andre kommentarer

Buhu...? Hvor gammel er du? :laugh:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Er det offeret som skal forandre seg mener du?!

nei. jeg spurte hva hun synest om seg selv ? og sa at vist det plager henne så er det mulig å forandre seg vist hun vil....jeg skrev også at hun ikke må ta det til seg, at slike folk som mobber har problemer med seg selv...

så ikke kveruler takk

Skrevet
5 minutter siden, brownbrown skrev:

nei. jeg spurte hva hun synest om seg selv ? og sa at vist det plager henne så er det mulig å forandre seg vist hun vil....jeg skrev også at hun ikke må ta det til seg, at slike folk som mobber har problemer med seg selv...

så ikke kveruler takk

Antar du at hun er stygg og/ eller føler seg stygg, og at det er årsaken til at hun blir overfalt?

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Antar du at hun er stygg og/ eller føler seg stygg, og at det er årsaken til at hun blir overfalt?

hvordan hun ser ut vet jeg ikke. men jeg vil da tror at hun ikke vil føle seg veldig pen når hun opplever noe slikt...ikke kveruler vær så snill. det er så patetisk...gå å vær politisk korrekt et annet sted. 

Skrevet

Synd jeg ikke var der. Jeg er vanligvis mild, søt, liten og ser naiv ut. Har aldri skadet noen i mitt liv, men vet at hvis noen med vitende og vilje skader uskyldige mennesker forran øyene mine, da får de så hatten passer. Store menn har rødmet av skam før når jeg gir tilsnakk 😉 Et ømt punkt å bruke på brautende, uoppdragne menn jeg opplever fungerer er å se på dem lenge, skakke litt på hodet og fortelle hvor stakkarslige og ynkelige de er, at du ikke klarer å se en slik fyr som en MANN. Litt sånn Nora stil i skam 😉 Snakk til dem som et barn som har litt vanskelig for det 😜 "Dakkar liten, trenger du en klem du da og stryk dem på kinnet..." De føler jeg ikke så kule lenger tenk. Hvis menn oppfører seg som menn, gi respekt og kjærlighet for alt der er verdt. Hvis en "mann" derimot oppfører seg som en uoppdragen drittunge,  ja da skal de faktisk bedt om å bli behandlet som det også 😉 Det har fungert to ganger ii situasjoner som kunne blitt overgrep om jeg ikke tok kontrollen og satte dem ut av spill. Kjør på, du har makten, de har senstive baller og er tapere. BOOST selvtilliten. Jeg er sikker på at du er flott dame. Klem 

Anonymkode: fec43...17a

• Liker 3
Skrevet

Vil tippe at du er pen og har skikkelig bra utstråling, og det provoserer disse taperne til å prøve å ta deg. Eller at det er tilfeldig. Folk som ruser seg er virkelig ikke tilregnelige, og psykotiske folk gjør også hva som helst. 

Jeg ble tatt kvelertak på av en diger fyr midt på gata på dagtid for noen år siden, bar meg rundt etter halsen. Var så provoserende med lua mi 😜 Noen folk har bare seriøse problemer. Hev deg over det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...