Gå til innhold

kjedelig vs. kinky?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Føler at jeg er den eneste igjen i hele verden som liker "normal", kjedelig sex.

Virker jo som om alle driver med rollespill, leketøy, analsex, bondage, lekevoldtekt og gud vet hva.

Hvis partneren ikke er av den kinky typen så blir sexen med en gang kjedelig og dårlig.

Selv må jeg inrømme at tanken på alt dette ikke akkurat frister meg.

Ser på meg selv som en helt normal jente som er med på mye rart, men når det kommer til sex så foretrekker jeg begrensede rammer.

Jeg kan godt gå med på å variere sted (akkurat der er jeg faktisk veldig fleksibel :wink: ) og er også open for å prøve nye stillinger. Men rollespill med dirty replikker og heftige stønnelyder er liksom ikke helt min greie :-?

Er jeg faktisk den eneste som har det sånn? Som mener at sex skal være noe romantisk og godt og ikke noe man dyrker som en merkelig hobby?

Hva krever du av partneren din når det kommer til sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg klarer meg fint uten sexleketøy, analsex eller SM. Men synes på ingen måte jeg har et kjedelig sexliv. Hva man anser som kjedelig eller bra er vel ganske individuelt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener man alt til sin tid. I hverdagen er det deilig, kjærlig og øm sex jeg foretrekker. Er vi derimot alene hjemme en helg kan jeg godt tenke meg å stenge verden ute og drive med nær sagt hva som helst. Og der er vi heldigvis veldig enige - min partner og jeg :smoke:

Skrevet
Men rollespill med dirty replikker og heftige stønnelyder er liksom ikke helt min greie

Jeg tror vi er mange som ikke er særlig begeistret for et sexliv som inkluderer skrike-stønning.

Skrevet

Så når jeg stønner og skriker fordi det er så forbannet deilig, så er det turn-off.....? :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Så når jeg stønner og skriker fordi det er så forbannet deilig' date=' så er det turn-off.....? :o[/quote']

Det er ikke turnoff i det hele tatt. Det er skikkelig turnON!!! Jeg elsker det når min kjære viser høylydt at han nyter. ÅÅÅÅ - nå ble jeg kåt igjen..

Skrevet

Jeg trodde jeg var veldig kjedelig, sånn i 'sexverdenen' min. Men når jeg tenker tilbake på alt som jeg har gjort opp igjennom årene - så er det nok ikke såå kjedelig. Har hatt sex ute, litt bondage, jentesex, rollespill, når andre har sett på, på offentlig sted, telefonsex, i vann, på strand osv...

Hyle for å hyle er vel egentlig ikke min greie heller, men om det skjer fordi den man er med er vant til å gjøre det, så synes jeg det er sexy. :kyss:

Skrevet

dersom det bare er rollespill, så hadde det vært turn-of.

men høye stønnelyder kan være alt annet en rollespill!!

rollespill er det derimot med stille, lydløs samleie dersom man av natur bråker litt.... :wink:

jeg har aldri spilt rollespill under sex, og å prate dirty er ikke min ting, heller ikke spanking, men det er mye annet som er godt.

det å dyrke sex på den måten er jo ikke noe mer eller mindre "hobby" en det trådstrater gjør, det er jo bare å like noe annet!

Skrevet

Kevin

selfølgelig er det ikke det!!

Skrevet
Kevin

selfølgelig er det ikke det!!

helt enig. men om det er tilgjort, så er det ikke helt min greie.

Skrevet
Så når jeg stønner og skriker fordi det er så forbannet deilig' date=' så er det turn-off.....? :o[/quote']

Alle må jo bedømme det ut fra seg sjøl, men et samleie der partneren fra start til mål gaper og skriker, er ikke spesielt triggende for meg.

Det virker ikke naturlig.

Skrevet

Smaken er som baken :wink:

som jeg sikkert har skrevet mange ganger før så har vi alle våre grenser. Og det er det samme om det er innenfor et spesielt område eller god gammaldags "apedans"!

Jeg foretrekker BDSM selv, men jeg har ingenting imot vanlig sex også! Det må nesten til dersom man skal ha et forhold som fungerer!

Og det man kan kalle vanlig sex kan like gjerne være variabelt! Stillinger er en fin ting, men dersom det blir misjonær hver bidige gang kan jeg skjønne at det blir noget kjedelig ja :wink:

Skrevet
Smaken er som baken :wink:

som jeg sikkert har skrevet mange ganger før så har vi alle våre grenser. Og det er det samme om det er innenfor et spesielt område eller god gammaldags "apedans"!

Jeg foretrekker BDSM selv, men jeg har ingenting imot vanlig sex også! Det må nesten til dersom man skal ha et forhold som fungerer!

Og det man kan kalle vanlig sex kan like gjerne være variabelt! Stillinger er en fin ting, men dersom det blir misjonær hver bidige gang kan jeg skjønne at det blir noget kjedelig ja :wink:

:enig_animasjon: :danse: :enig_animasjon:

:velkommen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...