Gå til innhold

Hvor møter dere kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mann på 30 år som er singel. Jeg bor i en større norsk by, men treffer sjelden damer. På jobben er det ca. 80% menn og ingen single kvinner eller damer jeg kunne tenkt meg. Jeg er med på noen aktiviteter. Jeg trener ca. 2 ganger i uka på studio for å holde meg i ok form. Jeg er med i en sykkelgruppe som møtes 1 gang i uka for å sykle, men her er vi bare menn og vi sykler på et bra nivå. Jeg har prøvd tinder, fått noen matcher men aldri fått det til der. Har ikke alverdens med nettverk så er sjelden på fester e.l. I helgene studerer jeg litt ved siden av jobben tar noen kurs på universitet.

Har ikke allverdens ledig tid i løpet av uka og er aktiv og sosial nok på jobb og fritiden. Noen tips?

Anonymkode: 08c41...66d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen på studiet ditt? Hvis ikke dra på byen.

Skrevet

På byen, gjennom venner, studier, hobbyer hvor det er både menn og kvinner, konserter, festivaler. Mulighetene er mange. Har aldri brukt internett-dating og er glad for det. Mye bedre å bli kjent med en person i det virkelige liv.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er en mann på 30 år som er singel. Jeg bor i en større norsk by, men treffer sjelden damer. På jobben er det ca. 80% menn og ingen single kvinner eller damer jeg kunne tenkt meg. Jeg er med på noen aktiviteter. Jeg trener ca. 2 ganger i uka på studio for å holde meg i ok form. Jeg er med i en sykkelgruppe som møtes 1 gang i uka for å sykle, men her er vi bare menn og vi sykler på et bra nivå. Jeg har prøvd tinder, fått noen matcher men aldri fått det til der. Har ikke alverdens med nettverk så er sjelden på fester e.l. I helgene studerer jeg litt ved siden av jobben tar noen kurs på universitet.

Har ikke allverdens ledig tid i løpet av uka og er aktiv og sosial nok på jobb og fritiden. Noen tips?

Anonymkode: 08c41...66d

Ville prøvd tinder fortsatt! Jeg dater nå en fyr derfra!😁 eller nett dating, match, møteplassen ol.  

Anonymkode: 8ef73...f36

Skrevet

For å svare på spørsmålet i overskriften så har jeg møtt mine kjærester på denne måten: 

1. Da jeg var 15. Gjennom chat.no av alle ting. 

2. Da jeg var 20. Vi hadde vært venner i 3 år først, ble kjent gjennom han jeg var sammen med før han (men etter det ble slutt mellom oss) 

3. Da jeg var (og fortsatt er) 28. Gjennom tinder.

Det er mange måter å møtes på. Hatt menn jeg har datet over lengre perioder som er møtt på byen, gjennom hobbyer, på jobb, på div apper osv.

Skrevet

Er det ikke noen trubadurer som spiller på en uteplass i sentrum? Stikk innom en vet jo aldri

Anonymkode: 1847d...6a3

Skrevet

Som student så møtte jeg gutter på studentkroa eller gjennom andre sosiale aktiviteter. Har senere møtt en potensiell gjennom jobb. Nå de siste årene har jeg møtt en på sukker.no (ikke kjæreste, men datet i 3 mnd) og nå sist på treningssenteret. Jeg sykler ikke så mye selv, men er med på en del gruppetreninger +spinning som flere aktive syklister er med på, og har blitt godt kjent med flere ivrige sykkelmannfolk der. Deriblant han jeg nå dater. Som et tips. Det er sikkert mange damer der du trener også, du må bare gjøre noe for å komme i kontakt med dem. Felles interesse er et godt utgangspunkt.

Anonymkode: 2b0c7...64a

Skrevet

Har begynt med paddling så får vi se. Fritidsaktivitet sominkluderer begge kjønn er ikke så dumt

Anonymkode: 1847d...6a3

Skrevet

Bor på et lite sted, så vi var på mange av de samme stedene og arrangementene. Oppdaget vi hadde felles interesser, og ble venner. Senere ble vi et par.

Anonymkode: 29d2e...ed8

Skrevet

Helt konkret: 

Han første møtte jeg på et russetreff på skolen (haha). 
Han andre var eksen til en venninne, men det var hun som "mikset" oss.
Han siste (vi er strengt tatt ikke kjærester foreløpig, men jeg håper det blir noe) har jeg jobbet med tidligere.

Anonymkode: 804eb...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...