Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Hei. Fikk så lite svar på den andre tråden. Var en som hadde et lite uhell i natt, og tisset i sengen. Hvrdan skal jeg vaske for å få det bra?Har trukket igjennom hele overmadrassen og sikkert langt ned i selve madrassen. Hvordan skal jeg vaske dette her? For å bli kvitt svineriet og forhindre eventuell lukt
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Om du ikke kan få tatt av overtrekket på madrassen, slik at du kommer til selve skumgummien inne i madrassen, tror jeg det er lite du kan gjøre for å få vasket hele madrassen. Da må du i så fall dynke den godt med såpe og vann, men da må den stå og tørke lenge, og tørkeforholdene er jo ikke så gode nå på vinteren akkurat :-? Leit når slike ting skjer, og det ikke lenger er noen bleie der til å ta seg av uhellene..........
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Du må rett og slett ta den i dusjen, helle på med grønnsåpe og skylle leeeeenge.
Gjest Toantine Skrevet 10. desember 2004 #4 Skrevet 10. desember 2004 Til neste gang bør du kjøpe et plasttrekk med frottè på ene siden, som dekker hele sengen. De kan vaskes på nitti grader i maskinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå