AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Hei dere! Forrige uke var jeg for første gang på date med en mann jeg har snakket med i ca 3 mnd. Det gikk veldig bra og vi avtalte å møtes igjen denne helgen. I tillegg spurte han om å være med hverandre på valentines men jeg kunne ikke på grunn av jobb. På formiddagen fredag sier han at han må avlyse, han har vært hjemme fra jobb og har blitt syk. Jeg forstår jo selvfølgelig det og han sier selv at vi kan møtes neste helg (jobbene våre gjør det vanskelig å møtes i ukedagene). Men jeg ble rett og slett så innmari lei meg. Dette er en fyr jeg er ekstremt interessert i, og har ventet lenge på å møtes men har tatt det med ro etter hans ønske. Det endte med at jeg var kjempesur resten av dagen på jobb, og jeg har grått et par ganger i helgen. Han er virkelig syk, vi har snakket jevnt i helga og han ligger hjemme med influensa så er ikke noe galt i det han har gjort. Men så prøvde jeg å lage en nærmere avtale ang neste helg, men da var han ikke sikker på om han hadde fri og dessuten skulle han kanskje i en bursdag, så jeg fikk bare et "vi får sikkert til noe". Så sitter jeg her alene, timene går så innmari sakte og jeg er bare sur og gretten for at jeg ikke får melding fra han. Jeg vet at jeg oppfører meg helt tullete men det er så vondt å sitte med den brennende følelsen inni seg og ikke klare å tenke på noe annet enn at jeg vil være med han NÅ! Er redd for at hvis jeg pusher noe mer på når vi skal møtes neste gang at jeg skremmer han vekk for han er ganske sjenert av seg.. Noen som har noen råd til ei forelska jente som merker at hun ikke har datet på en stund? Har prøvd å finne på noe med venninner, trene og lage mat for å okkupere tiden men nå har jeg fri i tre dager og vet jeg blir sittende og vente på å høre fra han! Anonymkode: 238c2...fcd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Vet akkurat hva du mener! Sliter med det samme nå. Har ikke datet på en stund, og nå har jeg blitt kjent med en super fyr som sier han er interessert. Alt er fint når vi snakker sammen, men med en gang det blir stille og han svarer med korte svar, blir jeg helt tullete også. Begynner å tenke at han ikke liker meg lenger og at jeg bare vil virke som en masekopp dersom jeg sender melding til han. I dag har hvert en deppa dag pga det. Jeg har dessverre ikke noe gode råd, utenom at du må tenke på deg selv som en "strong independent woman", og at han skal være heldig som har fått lov til å bli kjent med deg! Du er ikke alene om disse følelsene. Anonymkode: bb71d...b34 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Obsessed? Anonymkode: 5d4eb...b5c besatt Anonymkode: 330aa...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet akkurat hva du mener! Sliter med det samme nå. Har ikke datet på en stund, og nå har jeg blitt kjent med en super fyr som sier han er interessert. Alt er fint når vi snakker sammen, men med en gang det blir stille og han svarer med korte svar, blir jeg helt tullete også. Begynner å tenke at han ikke liker meg lenger og at jeg bare vil virke som en masekopp dersom jeg sender melding til han. I dag har hvert en deppa dag pga det. Jeg har dessverre ikke noe gode råd, utenom at du må tenke på deg selv som en "strong independent woman", og at han skal være heldig som har fått lov til å bli kjent med deg! Du er ikke alene om disse følelsene. Anonymkode: bb71d...b34 Godt å ikke være alene hvertfall! Blir nok en lang uke før vi forhåpentligvis får til å møtes til helgen. Lykke til til deg og din nye forelskelse Anonymkode: 238c2...fcd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Typisk jenter? Jeg ble stressa i dag og spurte min date om jeg maste for mye. Han synes heldigvis ikke det. Men irriterende å ikke klare å forholde seg rolig Anonymkode: 64d4a...32c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Uff samme her, blir så sur på meg selv. Krise maksimere med engang. Såååå glad da fordi jeg fikk sms før i kveld. Jeg stalker til og med snap poengene hans....sykt. Utad og til han fremstår jeg totalt chill 😣 Anonymkode: 12719...187
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Trodde jeg var overdrevent intens men godt å høre jeg ikke er alene. Jeg har fulgt med på messengeraktiviteten i hele dag:( Får vente et par dager før jeg foreslår pizza på fredag og krysse fingrene for at han er like interessert som meg! Anonymkode: 238c2...fcd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Hahah, kjenner meg igjen. Alle jenter som er keene er slik, ekke noe unormalt. Anonymkode: eb98f...a55
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 Det er faktisk sykt betryggende å vite at andre er i samme situasjon. Føler meg så teit for denne usikkerheten. Anonymkode: bb71d...b34
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk sykt betryggende å vite at andre er i samme situasjon. Føler meg så teit for denne usikkerheten. Anonymkode: bb71d...b34 Jeg er også sånn hjelper ikke å prøve å fokusere på andre ting heller. Har mest lyst å være med han hver dag og blir faktisk skikkelig lei meg når han heller vil møte en kompis.. For jeg har null interesse av å henge med venninner når jeg er helt nyforelska (dessverre ) Viser det ikke da. Men er ikke noe gøy å ha det sånn. Er litt kjipt, for når det har gått skeis har fallhøyden også blitt så stor. Anonymkode: d0e78...10e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #12 Skrevet 19. februar 2017 Min date måtte og avlyse i helga pga influensa. 😠 Jeg holder meg chill til han men gjør som flere sjekker aktiviteten hans hele helgen!! Hvorfor skriver han ikke like mye hele tiden?? Får angst når han svarer kort tenker nå ødla jeg alt eller maser for mye!! Helt besatt selv! Ble såret og gråt i helgen da han tok seg tid til å være med en kompis og ikke meg 😂❤❤ Anonymkode: b6677...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #13 Skrevet 20. februar 2017 Huff, dette med å følge med på messengeraktivitet. Hadde kjent at det hadde blitt for mye for meg! Ellers forstår jeg jo at du prøver å kjempe mot noe som man bare ikke kan skru av, da hadde du sikkert gjort det. Men messengeraktivitetsgreia hadde skremt meg litt Anonymkode: 872ad...b04
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #14 Skrevet 20. februar 2017 Jeg kunne være sånn før, men forstod hvor mye det ødela for meg. Det gjorde dating om til noe som ble stressende og jeg ble kjempeusikker. Nå er jeg veldig bevisst på å ha interesser og andre avtaler selv om jeg dater noen. Det er positivt at du ikke alltid har tid, og det er mye bedre for deg å gå ut og gjøre ting enn å sitte hjemme og bite negler. De aller fleste menn vil se mer opp til deg når du har dine egne greier. Anonymkode: 048f4...12d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #15 Skrevet 20. februar 2017 Jeg tror nesten alle kvinner kjenner seg igjen i det der. Vi er fæle til å overtenke, og livredde for at han ikke skal være like interessert som oss når vi har funnet en vi liker. Men så vet vi jo også at hvis de blir unnvikende så KAN det være et tegn på at de ikke er så interessert. Og det er helt innafor å bli skuffet når en date må avlyses, selv om det er gyldig grunn for det. Skriver som andre her at det beste er å prøve å fylle opp med andre aktiviteter, slik at man ikke bare sitter og venter. Men samtidig vil man jo ikke være FOR travel slik at man ikke får tid til å møtes heller... Vanskelig balanse. Jeg er såå glad for at han som jeg dater nå er flink til å sende meldinger og snaps. Likevel sitter jeg omtrent på hendene mine for å ikke bli overivrig... Og jeg må virkelig anstrenge meg for å ikke bli irritert over alle vaktene han har i jobben, som gjør det vanskelig å finne tid til dater innimellom. Anonymkode: 4639c...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå