Perfectlyimperfekt Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Jeg har datet en fyr i snart 2 mnd nå. Vi er veldig like på mange områder og har samme verdier og vi begge er ute etter noe særiøst. Vi begge har kommet ut av lange forhold der utroskap har vært årsaken til bruddet. Alt klaffer,vi liker samme mat,samme humor,vi bor 5 minutter unna hverandre,vi har vært singel like lenge,vi har begge barn fra før,vi liker mye av de samme tingene og vi har til og med bursdag på samme dag. Etter den første daten tenkte jeg med engang at dette var DEN rette! Å han følte også det samme! Jeg har følt meg rolig å trygg med han hele tiden og vært veldig betatt! Han sier også at han føler seg merkelig trygg på meg etter veldig kort tid. Han respekterer meg veldig,og det tok 1.5 mnd før vi hadde sex første gang. MEN problemet er bare at han virker som han ikke tør å ta initiativet,hvis ikke jeg gjør noe,så sitter han bare å holder meg i hånda og kanskje stryker meg forsiktig på låret. Han vil heller aldri ligge over,har spurt han flere ganger,men han kommer med unnskyldninger hele tiden på hvorfor han må hjem. eneste gangen vi har sovet sammen er når vi var på hyttetur. Jeg har heller aldri vært hjemme hos han,aldri blitt invitert,så han kommer alltid hit. Han kommer og setter seg i sofaen,vi ser en serie eller prater litt sammen og kanskje lager oss noe mat sammen,koser og pjuskete litt på hverandre,så er han plutselig sliten og trøtt å må hjem. Forstår ingenting jeg🤔 Sikkelig forvirra..aldri møtt noen som ikke tafser litt på daten sin etter man har blitt trygg på hverandre. Han sier han er glad i meg og han omtaler oss som vi,han sier han savner meg også så virker ikke som han vil avslutte det heller. jeg trenger en mann som "tar" litt i meg og pirrer meg litt,men akkurat nå føles det ut som vi er venner og at vi er på barneskolenivå når det kommer til intimitet. Jeg tør ikke ta initiativet heller,for jeg er redd han ikke har lyst. Sexen var bra og han sa han aldri hadde opplevd lignende,han var helt satt ut etterpå,så kan ikke være at jeg er dårlig i senga heller.. noen som skjønner hvorfor han ikke vil være oftere intim med meg? Vi kliner litt nå og da og holder hender,jeg kysser han i nakken og gir han massasje,men han tør såvidt å røre meg. Skal jeg ta det opp å spørre han om det eller skal jeg bare vente å se om han gjør det av seg selv? Skjønner jo at man er forsiktig i starten,men skulle liksom tro at etter vi hadde sex så ble det mer naturlig å ta mer på hverandre? 2 uker siden vi hadde sex og han har ikke prøvd etter det..vi er begge over 30,jeg er et par år eldre enn han.
Nettinettet Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Det kan jo hende at han ikke har behov for å være intim? Hvis han opplevde utroskap så kan det hende at det skjedde fordi eksen hans hadde behov som han ikke innfridde? Jeg tenker det er lurt å snakke med han om det du føler og høre hva han sier. Ærlighet er utrolig viktig, og fortell han at du ønsker at han skal være ærlig om det også. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Høres ut som han er litt skadet av tidligere forhold. Han trenger vel bare å bli trygg på seg selv og deg. Gi han tid men prøv å lirke han ut av skallet sitt. Anonymkode: 8710e...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Når han sier han er sliten og trøtt og må gå hjem, har du sagt at "Kan du ikke sove over her i natt da, det hadde vært koselig" eller noe i den gaten? Anonymkode: 5e3ba...71c 1
Gjest Newroz Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Du skriver: "Jeg tør ikke ta initiativet heller,for jeg er redd han ikke har lyst". Det kan jo hende at han tenker akkurat det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå