Gjest Tamsi Skrevet 22. februar 2017 #42 Skrevet 22. februar 2017 Er det ost der er jeg egentlig fornøyd. Det er det eneste jeg ikke kan mangle. Ellers har jeg sansen for sursøt saus, selv om det føles rart.
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. februar 2017 #43 Skrevet 22. februar 2017 5 timer siden, Skrotnes skrev: Løk! Det gjelder egentlig de fleste middager jeg lager, når jeg tenker meg om. Men løk må være med i tacos og burritos. Min ultimate fredags-burrito har salat, kjøtt, løk, paprika, mais, jalapeños, ost, rømme, guacamole, salsa, og knuste nachochips wrappet sammen i en tortilla. Goddamn, jeg fikk nesten en semi-mat-boner nå... Excuse me. EDIT: Guacamole. Hvordan kunne jeg glemme guacamole? Nam
moroklompen Skrevet 22. februar 2017 #44 Skrevet 22. februar 2017 Koriander, rømme, løk, lime og hjemmelagd hot sauce
applestories Skrevet 23. februar 2017 #46 Skrevet 23. februar 2017 Løk av et slag; gul løk, purreløk, vårløk eller rødløk.
Gjest Loffeliten Skrevet 23. februar 2017 #47 Skrevet 23. februar 2017 Jeg er fornøyd så lenge jeg slipper ananas. Lager jeg selv blir det følgende: kidneybønner og/eller svarte bønner, løk, mais, agurk, paprika, ost, rømme, og så hjemmelaget salsa og guacamole, i en tortilla. Ser at jeg må utvide repertoaret litt og teste med knuste nachochips også.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #50 Skrevet 23. februar 2017 Mais, ost, rømme, hjemmelaget guacamole, agurk, taco kjøttdeig såklart og tortilla chips eller lefse. Anonymkode: bd40e...25b 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #51 Skrevet 26. februar 2017 Jeg liker det meste, men setter stor pris på hakket løk, hjemmelaget tacokrydder og pico de gallo samt lettrømme, avokado, salat, tomat og revet ost samt rømme. Liker å variere med karbonadedeig, kyllingfilet, biffstrimler eller vegetar. Anonymkode: 19512...d99
Whoops Skrevet 27. februar 2017 #52 Skrevet 27. februar 2017 Pico de gallo (ikke glad i salsa på glass), jalapenos og mais.
Gjest Bossa Nova Skrevet 27. februar 2017 #53 Skrevet 27. februar 2017 Kan det ikke bli fredag snart,
rapunzell Skrevet 1. mars 2017 #54 Skrevet 1. mars 2017 Jeg må ha hjemmelaget guacamole og rømme, ellers er det ikke taco for meg ;-)
Millimani Skrevet 1. mars 2017 #56 Skrevet 1. mars 2017 (endret) Sterk saus, kjøttdeig, mais, paprika og grønn salat Endret 1. mars 2017 av Millimani
Paneera Skrevet 12. september 2024 #57 Skrevet 12. september 2024 Lefse/skjell/tacochips, kjøttdeig, mais, tomat, agurk, guacamole, salsa og rømme. Ost er også godt
Sefanja Skrevet 13. september 2024 #58 Skrevet 13. september 2024 Kjøtt, tomat, ost, avocado og rømme
Daisy-love Skrevet 13. september 2024 #59 Skrevet 13. september 2024 Kort oppsummert: avokado, spirer, masse grønt, og gjerne frisk koriander og limebåter 😋 Lengre versjon: Jeg vil gjerne ha det klassiske i grønnsakene som mais, tomat, agurk, paprika, avokado. Utover det vil jeg gjerne ha spirer. Jeg må ikke ha babyspinat eller fieldsalat, men synes det er godt. Jeg er ekstra glad i å ha grønnsaker som sopp og squash i tillegg. Jeg fikk en gang servert en kjempegod tacomix på tur, hvor ulike grønnsaker var sammen med storfekjøttdeig, og det var veldig godt. Blant annet mais, squash og paprika var i kjøttdeigen, sammen med krydder, så hender jeg gjør noe sånt. Jeg lager meg oftere tacosalat, så trenger heller ikke lefser, men liker godt de små maislefsene fra Old El Paso. Kjøttet varierer jeg. Er utrolig glad i søtpotettaco, og neste ut å prøve er blomkåltaco 😋 Jeg bruker litt det jeg har, men frisk koriander og båter med lime er nydelig å toppe det med, sammen med spirer 😋 Alfaspirer er favoritten. Rømme og ost er ikke et must her, da jeg har avokado, men hender jeg har Oatly sin rømme (melkeallergi). Avokado holder her istedenfor rømme og ost. Liker også best salsa av mango og papaya fra Santa Maria 😊 Det fine med taco er alle mulighetene. En kan gå for en mer autentisk, men også bruke det som en måte å tømme kjøleskapet for rester. 😊🌮 1
Miaiai Skrevet 13. september 2024 #60 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2017 den 17.29): Hva bare MÅ du ha i tacoen? Jeg må ha chillinøtter, men familie og venner syns det er sært Anonymkode: 60e98...932 Må jeg prøve aldri tenkt på. Her lærte jeg banan og jeg syntes det var sært når jeg hørte det. Er noe med søtt og salt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå