Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Jenta mi er 3 1/2 ke gammel, og nå begynner hun å forlange mat hver annen time. Jeg pumper ut det lille jeg har av melk, og hun får mme. Når hun spiser, så synes jeg hun får i seg litt mye. Hun drikker 100 ml mme hver gang. Og i tillegg så får hun 1-2 ganger morsmelk a ca 80-100 ml. Når hun nå har begynt å spise ca annenhver time, blir det ikke litt mye med 100 ml mme? Hun nøyer seg ikke med mindre enn dette.
Trill Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Eg veit ikkje ang. MME og antall ml og sånt- sia eg ikkje gav min baby det. Men min sønn var veldig sulten- eg følte at det einaste eg gjor var å amme, amme og amme når han var nyfødt..Ofte meir enn anna kvar time. Han fikk mat når han var svolten- meir tenkte ikkje eg over det..
Mamma1 Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Sånn var det med barna mine også. Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Dersom hun overspiser så vil du merke det på at hun får mageknip.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #4 Skrevet 10. desember 2004 Det er mengden med MME jeg er litt redd for. Har hørt at babyer ikke skal ha for mye MME, men at de kan drikke så mye morsmelk de bare orker. Noen som vet hvorfor babyene ikke skal ha for mye MME?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå