AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 ... men bare hvis han klarer å klone meg. Kompliment eller tegn på at jeg ikke strekker til? Anonymkode: 6f0d2...40e
Gjest supernova_87 Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Haha! Han sier vel bare at konseptet trekant virker spennende, men det er ikke fordi du ikke er digg nok, han vil bare ha mer av deg, derfor klone! Slik tolker jeg det i alle fall. Jeg har ikke skjønt de som tenker at ønske om trekant handler om at man ikke strekker til, selvsagt strekker man ikke til på en måte hvis man vil ha trekant. Det handler ikke om at man vil ha seg med en annen (for man vil jo ikke ha to-kant med en annen person), det handler om at man vil ha en i tillegg.
2nje Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Det første jeg tenkte var at han sier det sikkert bare for at du ikke skal tro han vil ha sex med noen andre enn deg, derfor "vil han klone deg". 4
Blålys Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 På Sunday, February 19, 2017 den 16.31, AnonymBruker skrev: ... men bare hvis han klarer å klone meg. Kompliment eller tegn på at jeg ikke strekker til? Anonymkode: 6f0d2...40e Han synes nok han har funnet en smart måte å spørre på. Ønsker nok at du skal ta initiativ til å oppfylle en guttedrøm. Feighet ikke kompliment. 1
2nje Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 Når jeg tenker meg om så var det på den måten samboeren min sa det på i starten også, helt til jeg begynte å snakke om trekant selv
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #7 Skrevet 23. februar 2017 Hint om at han vil ha trekant. Han tester temperaturen... Anonymkode: 8b631...6ca 1
Rotemor Skrevet 23. februar 2017 #8 Skrevet 23. februar 2017 Jeg synes menn fortjener å bli utfordret på problemstillingen: "Ja, jeg har gjerne trekant med en ekstra kvinne ETTER at vi har hatt det med en mann.... " Da blir det gjerne slutt på maset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå