AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Har nettopp gått ut av et tolvårs ekteskap, fordi min nå eks var utro. Er egentlig ikke viktig. Har endelig flytta å lagt alt bak meg. Men nå har det blitt slik at min 67årige eks-svigermor og jeg har innledet et vannvittig deilig sexuelt forhold. Hun er singel, så gjør derfor ingenting galt sånn sett. Men er litt rart. Hun er 30 år eldre enn meg, store pupper og en herlig hårete fitte... Vi vil begge fortsette, men er et eller annet som uroer meg, men vet ikke hva. Har aldri hatt bedre sex... bør vi fortsette med dette? Hva mener dere om dette? Har/er du i en lik situasjon? Ikke send tullesvar er dere greie, selv om det er fristende. Forstår det. Dette er ikke troll som de unge kaller det. Anonymkode: 002ca...bd8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Hmh, så gamle damer har sex? Jeg trodde kvinner mistet lysten etter hvert. Anonymkode: e3227...b21
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 LOL. Skudd i foten. Anonymkode: 39626...23b 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Tror ikke på deg. Du fantaserer Anonymkode: e99cb...e57 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp gått ut av et tolvårs ekteskap, fordi min nå eks var utro. Er egentlig ikke viktig. Har endelig flytta å lagt alt bak meg. Men nå har det blitt slik at min 67årige eks-svigermor og jeg har innledet et vannvittig deilig sexuelt forhold. Hun er singel, så gjør derfor ingenting galt sånn sett. Men er litt rart. Hun er 30 år eldre enn meg, store pupper og en herlig hårete fitte... Vi vil begge fortsette, men er et eller annet som uroer meg, men vet ikke hva. Har aldri hatt bedre sex... bør vi fortsette med dette? Hva mener dere om dette? Har/er du i en lik situasjon? Ikke send tullesvar er dere greie, selv om det er fristende. Forstår det. Dette er ikke troll som de unge kaller det. Anonymkode: 002ca...bd8 Har du tenkt å bli stefar til din ekskone? Anonymkode: 33729...44b 13
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Hvorfor hva gjør sexen med svigers så bra? Får du feks knulle henne i rumpehullet? Anonymkode: d7ef0...a80
Mr. Kilmister Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp gått ut av et tolvårs ekteskap, fordi min nå eks var utro. Er egentlig ikke viktig. Har endelig flytta å lagt alt bak meg. Men nå har det blitt slik at min 67årige eks-svigermor og jeg har innledet et vannvittig deilig sexuelt forhold. Hun er singel, så gjør derfor ingenting galt sånn sett. Men er litt rart. Hun er 30 år eldre enn meg, store pupper og en herlig hårete fitte... Vi vil begge fortsette, men er et eller annet som uroer meg, men vet ikke hva. Har aldri hatt bedre sex... bør vi fortsette med dette? Hva mener dere om dette? Har/er du i en lik situasjon? Ikke send tullesvar er dere greie, selv om det er fristende. Forstår det. Dette er ikke troll som de unge kaller det. Anonymkode: 002ca...bd8 Hmmmm, litt sært kanskje, men for alle del, kos deg du👍 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 Håper for all del du og din ekskone (over 12 år) ikke hadde barn. Jeg mener dette er fullstendig bak mål. Av alle menneskene der ute du kunne hatt sex med og opprettet et forhold med så synes jeg du burde unngå å ha sex med moren til ekskona di. Anonymkode: 36b10...016 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #12 Skrevet 19. februar 2017 Det der er aktiv dødshjelp🤣🤣🤣. GRIS!🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 Anonymkode: 77741...aed 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #14 Skrevet 19. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmh, så gamle damer har sex? Jeg trodde kvinner mistet lysten etter hvert. Anonymkode: e3227...b21 Hå hå .... Du skulle bare ha visst ! Selv har jeg pult ( ikke min egen) men min brors ex-svigermor i fylla. Anonymkode: b6e1e...532 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #15 Skrevet 19. februar 2017 Min tante ble plutselig min bestemor da jeg var 6. Så mine to kusiner ble tantene mine. Anonymkode: 94ebe...d2e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #17 Skrevet 19. februar 2017 det blir like rart som at din x skulle hatt masse god sex med faren din! hvis du lurte... Og det er på et vis en uskreven regel at man ikke har sex med forelderen til kjæresten/eksen ... eller til barnet sitt... Jeg hadde aldri hatt sex med min datters mann eller eks, hadde følt meg fæl og som en ubrukelig mor. Skikkelig tillitsbrudd. Blir verre enn at du skulle hatt sex med hennes beste venninne eller søster. ÆSJ! Anonymkode: 5144a...613
Blålys Skrevet 19. februar 2017 #18 Skrevet 19. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp gått ut av et tolvårs ekteskap, fordi min nå eks var utro. Er egentlig ikke viktig. Har endelig flytta å lagt alt bak meg. Men nå har det blitt slik at min 67årige eks-svigermor og jeg har innledet et vannvittig deilig sexuelt forhold. Hun er singel, så gjør derfor ingenting galt sånn sett. Men er litt rart. Hun er 30 år eldre enn meg, store pupper og en herlig hårete fitte... Vi vil begge fortsette, men er et eller annet som uroer meg, men vet ikke hva. Har aldri hatt bedre sex... bør vi fortsette med dette? Hva mener dere om dette? Har/er du i en lik situasjon? Ikke send tullesvar er dere greie, selv om det er fristende. Forstår det. Dette er ikke troll som de unge kaller det. Anonymkode: 002ca...bd8 Dette må være i Finnmark? 1
Mons Skrevet 19. februar 2017 #19 Skrevet 19. februar 2017 67 år! Her har vi Helen Mirren på 71. Denne damen er fremdeles super og mer sensuell enn de fleste damer på halve alderen. Jeg forstår TS, men synes ikke opplegget er lurt, sånn etisk sett. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9a/0c/58/9a0c58b6e45c9c4c65044f7ee62554d2.jpg
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #20 Skrevet 20. februar 2017 Æsj og fysj! Pass på at ingen damer får vite om dette for ingen ville tatt i deg etterpå. Anonymkode: 5911d...0ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå