AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Er det for tidlig om man har et felles barn tenker dere? Ble dumpet for 3 mnd siden og har nå møtt en fantastisk fyr jeg håper det blir mere med😇 helt ærlig er jeg redd hva folk tenker! skal uansett ikke introdusere ungene for ny mann på lenge.. Anonymkode: 83be8...c75
Ananas. Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Synes du skal tenke mer på hva du tenker enn hva andre tenker, men det er jo en idé å holde det ganske privat til å begynne med (det er det jo uansett). Jeg hadde aldri i verden vært klar til dating så kort tid etter brudd (selv om det ikke var barn inne i bildet), men om man helt opprktig tror at man har funnet en det kan bli noe bra med så ser jeg ikke at det er noe i veien for å prøve. Hadde vært mer skeptisk om det ikke gjaldt en spesifikk mann, men bare et generelt behov for å finne deg en ny. Lurt ikke introdusere barna på en LANG stund enda, og kanskje også å tenke over hvorvidt dating med en ny er noe som vil påvirke samarbeidet mellom deg og eksen og hvordan du vil håndtere det.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Helt greit synes jeg; like greit å hoppe uti det. Hvorfor sitte og sture, om du føler at du er klar for det? Spesielt siden du har tenkt å vente en stund med å introdusere vedkommende til barn, høres ut som du har tenkt litt over det. Lykke til, ønsker deg alt godt! Anonymkode: 0b2db...d49
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt greit synes jeg; like greit å hoppe uti det. Hvorfor sitte og sture, om du føler at du er klar for det? Spesielt siden du har tenkt å vente en stund med å introdusere vedkommende til barn, høres ut som du har tenkt litt over det. Lykke til, ønsker deg alt godt! Anonymkode: 0b2db...d49 Tusen takk😍😃 Han virker som en utrolig fin fyr som jeg vil bli bedre kjent med.. blir såklart ikke offisielt på veldig lenge uansett. Anonymkode: 83be8...c75 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Helt innafor! Hopp idet og nyt den nye situasjonen. Det er deilig å pule av seg et gammelt avsluttet forhold. Mitt råd er å vente med å involvere barna til det nye forholdet blir mer langsiktig.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 Så lenge du ikke introduserer barna for ham på en stund, så ser jeg ikke noe galt i å date en spesiell fyr hvis du selv er klar for det og har bearbeidet bruddet. Det er jo ikke verre enn at dere gjør det litt diskret, ikke valser nedover hovedgata hånd i hånd med en gang, spesielt om det kan påvirke samarbeidet med eksen. Anonymkode: 45d3e...abf
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #7 Skrevet 21. februar 2017 Så kenge du holder det langt unna ungene, og du selv er sikker på at du er klar for det så er det ok. Men ta gjerne litt hensyn til x-en også i samme slengen, om han er såret etter bruddet så kan det at du dater noen så tidlig påvirke samarbeidet dere i mellom, og det er viktig når dere har barn. Anonymkode: c45aa...bb2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #8 Skrevet 21. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så kenge du holder det langt unna ungene, og du selv er sikker på at du er klar for det så er det ok. Men ta gjerne litt hensyn til x-en også i samme slengen, om han er såret etter bruddet så kan det at du dater noen så tidlig påvirke samarbeidet dere i mellom, og det er viktig når dere har barn. Anonymkode: c45aa...bb2 Så nå at det var du som ble dumpet. Om du har leget dine sår så kjør på. Men pass på at han ikke bare er en rebound. Jeg trodde jeg var klar for dating 6 mnd etter brudd, men fant ut at jeg ikke var ferdig med å bearbeide ting likevel.... Anonymkode: c45aa...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå