AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Kjæresten min har spurt meg om jeg kan gi han deep throat og at han blir skikkelig tent av det.Jeg svarte han med at jeg synes det er ubehagelig å brekke meg når jeg suger han. Etter den samtalen har jeg tenkt mye på det. Selv om jeg ikke liker det, så har jeg lyst til å gjøre det fordi jeg vet det tenner han. Jeg har prøvd diskré flere ganger og gå dypere og dypere ned, men klarer ikke få hele i munn. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Er det lettere å få det til selv eller la han holde hodet ditt og presse den inn selv? Anonymkode: 0076a...5ec
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Kjøp deg sånn spray på Kondomeriet Anonymkode: b25de...adc
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Jeg foretrekker at han presser hodet rolig lenger og lenger ned. Syns på en måte det er enklere da, men så stoler jeg 100 % på at han slipper meg om jeg gir tegn til det. Jeg liker å gi ham deep throat, blir veldig tent av det fordi jeg ser hvor mye han nyter det. Hvis du har lyst til å prøve igjen, så er det viktig å huske på at du puster med nesen, og ikke minst slapper av i halsen. Hvis du liker at han tar tak i hodet ditt når du suger, så kan du, om du vil, la ham presse forsiktig. Anonymkode: 22d35...958
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå