AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 (Opplysningen om at jeg er helsepersonell har ingenting med selve posten å gjøre annet enn grunnlag for hvorfor jeg er interessert i dette temaet. Jeg har ingen intensjon om å rådføre noen på grunnlag av min utdannelse) Hei, Jeg er helsepersonell og jobber med mennesker som sliter med sykdommer og plager som i hovedsak er livsstilsrelatert - i hovedsak hvordan man kan få bedre livskvalitet igjennom økt fysisk aktivitet og endring av matvaner. I den anledning har jeg vurdert å gjøre en liten test av Joe Cross' metode fra dokumentaren Fat, Sick and Nearly Dead i samråd med lege. Derimot ikke å gå på en totalt juice-faste (jeg er normalvektig og har ingen helseproblemer), men se hvordan juicing kan påvirke helsa positivt. Mitt spørsmål er som følger: Er det noen som har utført dette her som vil fortelle litt om sin egen erfaring? Kjørte du en total juice-faste, evt hvor lenge? Hvis du juicer regelmessig (f.eks x1 om dagen) - hvordan har dette påvirket helsen din? (Energinivå, vekt, helserelatert (f.eks blodtrykk), mengde medisiner, sultfølelse). Mvh Lille My Anonymkode: 12b6e...f74
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: (Opplysningen om at jeg er helsepersonell har ingenting med selve posten å gjøre annet enn grunnlag for hvorfor jeg er interessert i dette temaet. Jeg har ingen intensjon om å rådføre noen på grunnlag av min utdannelse) Hei, Jeg er helsepersonell og jobber med mennesker som sliter med sykdommer og plager som i hovedsak er livsstilsrelatert - i hovedsak hvordan man kan få bedre livskvalitet igjennom økt fysisk aktivitet og endring av matvaner. I den anledning har jeg vurdert å gjøre en liten test av Joe Cross' metode fra dokumentaren Fat, Sick and Nearly Dead i samråd med lege. Derimot ikke å gå på en totalt juice-faste (jeg er normalvektig og har ingen helseproblemer), men se hvordan juicing kan påvirke helsa positivt. Mitt spørsmål er som følger: Er det noen som har utført dette her som vil fortelle litt om sin egen erfaring? Kjørte du en total juice-faste, evt hvor lenge? Hvis du juicer regelmessig (f.eks x1 om dagen) - hvordan har dette påvirket helsen din? (Energinivå, vekt, helserelatert (f.eks blodtrykk), mengde medisiner, sultfølelse). Mvh Lille My Anonymkode: 12b6e...f74 Ingen erfaring dessverre, bra dokumentar..men synes det er litt voldsomt, kanskje for en periode på 1-2 uker ikke mer. Men ville prøvd en balanse eks fra kl.07-15, kun juice. Anonymkode: 076dd...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå