Gå til innhold

Andre som har skadet seg under akten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pinlig sexflause anyone? 

Fikk meg en knockout for første gang. Har gått rundt med en svak blåveis i noen dager nå. Er så himla vondt å ta på området. 

Fant ut at vi skulle ta oss en kjapp en midt på natten, og med barn sovende sammen med oss på soverommet har sexlivet blitt flyttet til stuen. Samboer bar meg inn på stua og la seg ned på rygg i sofaen med meg sittende oppå han, og når han tok tak i hoftene mine for å dra meg inntil han gikk det litt vel raskt i svingene og jeg fløy framover med ansiktet rett i veggen/karmen til et vindu. Regner med det var en knockout jeg fikk for det svartnet helt før jeg fikk hodet fylt av noe som lignet stjerneskudd. Kastet meg ned i sofaen og begynte å grine. Samboer ble vettskremt og trodde jeg fikk slått ut tennene mine utifra reaksjonen min. Ble ikke noe kjappis for å si det sånn. Maks uflaks!! 

Andre som har vært uheldige under akten? 

Anonymkode: 78041...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skjedde ikke dette meg da, men han jeg hadde sex med. Vi hadde oss i en bil, og underveis skjedde det noe som gjorde at den ene ballen hans ble presset opp i kroppen hans. Hvordan det går an aner jeg ikke, men legen sa han aldri hadde sett det før :fnise: Tar denne som anonym!

Anonymkode: 70a1f...9da

Skrevet

Har aldri skadet meg, men slo meg fordervet en gang vi skulle ha sex på badet, og jeg klarte å mæle albuen i veggen. Trangt der inne. :P

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skjedde ikke dette meg da, men han jeg hadde sex med. Vi hadde oss i en bil, og underveis skjedde det noe som gjorde at den ene ballen hans ble presset opp i kroppen hans. Hvordan det går an aner jeg ikke, men legen sa han aldri hadde sett det før :fnise: Tar denne som anonym!

Ahaha! Stakkars fyr! Var det vondt eller hva liksom? Skjønner ikke helt hva det betyr en gang!

Anonymkode: 167e0...ce0

Skrevet

Tar denne som anonym jeg :laugh:

Hadde lenge flørta med en fyr på tinder, og skulle endelig møte han. Vi hadde begge hintet og snakket om hva vi liker, og begge liker det litt røft. 

Etter en god middag begynner vi å kline og beveger oss inn på soverommet. Jeg blir kledd av alle klærne og han dytter meg ned på senga. I det jeg lander på senga smeller det så sykt høyt, og jeg kjenner den verste smerten jeg noen gang jeg har opplevd. Og jeg hyler ut i smerte 😄😄  Han blir helt panisk og skjønner ikke hva som skjer.... jeg skjønner ingenting selv, før jeg ser nedover og ser at kneet mitt er helt deformert!! Kneskåla ligger på sida av beinet, og det går ikke tilbake.

Så der ligger jeg, naken med tårer i øynene og vrir meg i smerter, mens fyren stresser så jævlig rundt i rommet! 

Til slutt poppet kneet tilbake og vi fikk roet situasjonen. Burde dratt rett på legevakta, men sov over. Viste seg i ettertid at jeg har fått varige skader i kneet 🤷🏼‍♀️ GO ME!! 

Anonymkode: 3f862...2c9

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahaha! Stakkars fyr! Var det vondt eller hva liksom? Skjønner ikke helt hva det betyr en gang!

Anonymkode: 167e0...ce0

Det var visst det, for det var slik jeg skjønte at noe hadde skjedd og vi måtte bare avslutte. :fnise:

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drag queens gjør det når de skal opptre, så så veldig uvanlig er det neppe. :vetikke: 

Jeg har slått hånda gjennom et sengegjerde (og satt den fast) og fått et digert kutt i armen av en knust dusjdør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...