Gå til innhold

Jeg er 40, og uten rynker.- er teksten, og bilde lagt ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere overfladisk? . Jeg lå merke til en dame som lå ut bilde av seg selv med den tekst: Jeg er 40, uten rynker, takker mitt genetiske opphav for det. Lykkelig og glad!!!!. Hvilke inntryjkk får dere av slike som gjør det? Jeg reagerer umiddelbart med å synes det er for overfladisk og dumt. 

Anonymkode: a70d4...f35

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker over at det er slike ting hun er interessert i og det får være opp til henne. I det minste prøver hun ikke selge et produkt som skal gjøre deg vakker.

Anonymkode: 51534...02f

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at hun er litt enkel. 

Anonymkode: c1683...c99

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker at det er en meget spesiell ting å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hun er litt enkel. 

Anonymkode: c1683...c99

Nå får det være nok! For alt du vet kan hun være en hederskvinne!

Anonymkode: b622d...9b3

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, LoveMaria skrev:

haha ja utifra bilde så det ut til at hun ville selge meg en hudkrem :fnise:.

Min mening er at hun er veldig opptatt av utseende. 

Du tenker at du gir oss noe bedre inntrykk av deg ved å slenge dritt om henne bak ryggen på denne måten? Hvorfor spør du oss ikke "hva er deres inntrykk av meg etter å ha skrevet dette innlegget". Ikke positivt....

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du aldri lei?

Anonymkode: 372d9...ad8

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, LoveMaria skrev:

Hun er ikke norsk. Så hun leser ikke dette. Var bare et eksempel hvor utseendefokusert noen mennesker kan være. Og hva de kan ha seg til å gjøre. 

Sladring er ikke en mer sjarmerende egenskap av den grunn :P

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, LoveMaria skrev:

Hun har lagt mye kvalme i livet mitt og du. Samme dama har laget et offentlig innlegg om noe om meg tidligere. Så derfor har jeg gode årsaker til å rette en liten kritikk tilbake ;) 

Det kom jo ganske tydelig fram at du ikke liker dama og bare leter etter andre som kan være enige med deg slik at du kan gifte deg litt bak ryggen hennes.

Ser ikke noe galt i det hun skrev.

Å holde på slik som du derimot, det er ikke noen god egenskap. Vil du virkelig være på samme nivå som det du oppfatter at hun er på?

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt hva grunnen er til å legge ut et slikt skrytebilde og tekst? Men hvem er det snakk om her?

• Liker 1
Skrevet

La du tråden din på "Singelliv og dating" fordi lurer på om hun vil date deg? :P

Anonymkode: 1237a...04c

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe hyggelig gjort å lage en slik tråd bare for å sladre om noen. Det er også litt spesielt å kritisere andres overfladiskhet når du nylig laget en tråd ang. silikonpupper.

Anonymkode: 258cb...c6c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gregor?

Anonymkode: b7be8...61d

Skrevet

Syns man er allerede overfladisk når man legger ut et bilde av seg selv ☺

• Liker 1
Skrevet

Det må da være lov å skryte av seg selv. Og siden verden generelt er så overfladisk, så er hun heldig som er rynkefri. Hun disser jo ikke de med rynker. Hun bare påpeker at hun er fornøyd med å være rynkefri. 

Jeg selv er rynkefri og på samme alder og det er klart jeg er stolt av det. Men jeg har aldri laget noen slike innlegg. Jeg er for beskjeden. Men jeg har ingen ting imot at andre skryter av seg selv så lenge de har et viss gangsyn. 

Fuck janteloven. 

Anonymkode: 9012a...fa9

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at hun sikkert er en sånn new age-dame som fører takknemlighetsdagbok og skriver positive ting om seg selv for å påvirke universets krefter eller noe sånt. 

Skrevet
3 timer siden, Ruccula skrev:

Jeg tenker at det er en meget spesiell ting å gjøre.

Greit at du tenker det, men hva mener du?

Anonymkode: 40491...69b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere overfladisk? . Jeg lå merke til en dame som lå ut bilde av seg selv med den tekst: Jeg er 40, uten rynker, takker mitt genetiske opphav for det. Lykkelig og glad!!!!. Hvilke inntryjkk får dere av slike som gjør det? Jeg reagerer umiddelbart med å synes det er for overfladisk og dumt. 

Anonymkode: a70d4...f35

Hvorfor spør du hva folk tenker? Hvorfor spør du ikke heller om hva de mener?

Anonymkode: 40491...69b

Skrevet

Jeg tenker at det må være vondt å være henne. Tenk deg den dagen hun får rynker. Ser for meg at hele livet hennes blir ødelagt og hun vil begynne å virkelig slite med seg selv, for så å må begynne å "bygge seg selv opp" igjen med noe som ikke innebærer utseendet sitt. (Ja, dette er kanskje bare synsing, men det er det jeg tenker.)

Ellers synes jeg det er en rar ting å fokusere på. Men noen bare er sånn, at de er livredde for å bli gammel og få grå hår. Håper ikke jeg blir sånn når jeg nærmer meg rynker-og-grått-hår-tiden. For hvem bryr seg om noe så uinteressant som rynker når man er en god mamma, vennlig nabo, kjærlig kone, støttende venn, morsom søster og hjelpsom datter? For ikke å snakke om sine hobbyer og interesser, sin jobb og sin kunnskap.

Men hun får gjøre hva faen hun vil. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, LoveMaria skrev:

Hun har lagt mye kvalme i livet mitt og du. Samme dama har laget et offentlig innlegg om noe om meg tidligere. Så derfor har jeg gode årsaker til å rette en liten kritikk tilbake ;) 

Hvem da?

Anonymkode: be1dc...e27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...