Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg the sims 2 i går.

Men det får pcn min til å kræsje innimellom :-?

Skjønner virkelig ikke hvorfor, for pc'n min er 3 uker gammel og ganske frisk.

Det skjer hvis jeg b.l.a skal opp i 2. etg. Eller hvis jeg skal laste meg inn i en helt ny "by".

Har noen en anelse på hvorfor det skjer?

Kjedelig å lage familier på nytt, og på nytt, og på nytt :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om pc'n er ny og ganske frisk er det ikke sikkert at den takler the sims 2 for spillet krever veldig mye. Hva er spesifikasjonene for pc'n da?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Siden du sier du nettopp har innstallert windows, kan det være driverproblemer. Lastet ned siste drivere for f.eks skjermkortet ditt?

Gjest Carmen274i.i
Skrevet

Takk for svar :)

Tror faktisk jeg hat funnet ut hva det er.

Pop-ups :o

Har sjekket at alle innstillinger og alt er riktig. Grafiskkkors osv, så det kan vel ikke være det da? :-?

I hvertfall når det kræsja i dag så var det popups som kom. Skal prøve med internetkontakten ute :)

Skrevet

Og så bør du scanne for spyware og adware, siden det somregel er slike ting som forårsaker pop-ups utenom ordinær surfing.

Skrevet
Og så bør du scanne for spyware og adware' date=' siden det somregel er slike ting som forårsaker pop-ups utenom ordinær surfing.[/quote']

Jepps. Gjør det en gang i uka omtrent.

Men det var ikke pop-upsene allikevel :(

Fikk en beskjed om at en enhetsfeil var blitt rettet opp og at nå må maskinen startes på nytt. Også detter jeg ut av spillet, og alt av ikoner og verktøylinjer blir grått og blått.

Så må jeg slå av maskinen med "slåavknappen".

Skjønner ingenting jeg. Den sier jo ikke hva slags feil jeg har heller :-?

Skrevet

Da høres det ut som der er driverfeil på grafikkortet ditt. Finn ut hvilket du har, og last ned nyeste driveren fra produsenten. Installer den, så kanskje det ordner seg :)

Skrevet
Da høres det ut som der er driverfeil på grafikkortet ditt. Finn ut hvilket du har, og last ned nyeste driveren fra produsenten. Installer den, så kanskje det ordner seg :)

Takk!

Skal sjekke ut det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...