AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #81 Skrevet 28. januar 2018 Hold deg unna Lublin! Det er useriøst og dårlig! Anonymkode: f1eb6...05f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #82 Skrevet 28. januar 2018 22 timer siden, pellepolitibil skrev: enn å si sånt! er du sånn du behandler dine pasienter? Håper du mister autoriasjonen tvert. Et slikt menneskesyn hører hjemme på 1700-tallet og er indivudeltisk. Vi mennesker er et produkt av samfunnet/miljøet vi lever i. Ingen kan klandres for den de er. Vi ikke har ikke fri vilje. Les deg opp. Typisk norske meddere som ikkr har gjort annet enn å puge anotomi å ha et slikt syn. Skam deg! Hode og kropp henger sammen og er en refleksjon av det som er rundt oss. Slutt å ta "kred" eller kritikk for den du er når du ikke har noen innvirkningskraft på det uans. Anse det som flaks hvis du har d bra. Og uflaks hvis du ikke har det bra. Ikke rakk ned på de som ikke har det bra! Prøv heller å få dem på positiv vei. Ikke ved å kalle de for GALE. Det er det samme som å kalle svarte for niggere. Skam deg. Jeg tror mange av dere ser poengene mine og er i bunnen enige med meg men velger å hakke på meg fordi jeg tørr å si i fra. Bortsett fra psykopaten over da. Han vil jeg ikke være på lag med. "Gå og oppsøk psykriater" LOL. Grattis med menneskesyn som hører hjemme på 1700-tallet, og et refleksjonsnivå til en med iq på 10. Er det slik du snakker med pasienter. Håper du mister autoriasjonen. Tror du det er slik psykologer behandler sine pasienter? Mener du det er slik mennesker skal behandle hverandre/de som er sårebare/hatt uhell/uflaks i livet? HALLO LIKSOM! LES EI BOK. FÅ LITT PERSPEKTIV. vi er alle bare en puslebit i et stort puslespill! du er litt av meg, din, mor og far, naturen rundt deg, søskne dine, genetikken, som igjen er et produkt av det rundt deg, og all annen innvirkningskraft. hva du sier og gjør er basert på hva du har opplevd tidligere er og detterministisk. hvordan våger du å tråkke på mine tær for å hevde deg selv? skjerp deg. Må si meg enig i personen over. Innleggene dine vitner om liten eller ingen kontakt med virkeligheten, og som psykologstudent håper jeg oppriktig at du får hjelp. Du bruker for øvrig hersketeknikker og personangrep i svarene dine, noe som naturligvis svekker din troverdighet. Lite modent, og høyst uvanlig for medisinstudenter. Og nei, jeg ser ikke poengene dine, og er ikke "i bunnen" enig med deg. Anonymkode: a46d0...475 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #83 Skrevet 28. januar 2018 På 27.1.2018 den 16.20, pellepolitibil skrev: enn å si sånt! er du sånn du behandler dine pasienter? Håper du mister autoriasjonen tvert. Et slikt menneskesyn hører hjemme på 1700-tallet og er indivudeltisk. Vi mennesker er et produkt av samfunnet/miljøet vi lever i. Ingen kan klandres for den de er. Vi ikke har ikke fri vilje. Les deg opp. Typisk norske meddere som ikkr har gjort annet enn å puge anotomi å ha et slikt syn. Skam deg! Hode og kropp henger sammen og er en refleksjon av det som er rundt oss. Slutt å ta "kred" eller kritikk for den du er når du ikke har noen innvirkningskraft på det uans. Anse det som flaks hvis du har d bra. Og uflaks hvis du ikke har det bra. Ikke rakk ned på de som ikke har det bra! Prøv heller å få dem på positiv vei. Ikke ved å kalle de for GALE. Det er det samme som å kalle svarte for niggere. Skam deg. Jeg tror mange av dere ser poengene mine og er i bunnen enige med meg men velger å hakke på meg fordi jeg tørr å si i fra. Bortsett fra psykopaten over da. Han vil jeg ikke være på lag med. "Gå og oppsøk psykriater" LOL. Grattis med menneskesyn som hører hjemme på 1700-tallet, og et refleksjonsnivå til en med iq på 10. Er det slik du snakker med pasienter. Håper du mister autoriasjonen. Tror du det er slik psykologer behandler sine pasienter? Mener du det er slik mennesker skal behandle hverandre/de som er sårebare/hatt uhell/uflaks i livet? HALLO LIKSOM! LES EI BOK. FÅ LITT PERSPEKTIV. vi er alle bare en puslebit i et stort puslespill! du er litt av meg, din, mor og far, naturen rundt deg, søskne dine, genetikken, som igjen er et produkt av det rundt deg, og all annen innvirkningskraft. hva du sier og gjør er basert på hva du har opplevd tidligere er og detterministisk. hvordan våger du å tråkke på mine tær for å hevde deg selv? skjerp deg. Igjen: liten eller ingen kontakt med virkeligheten. Uoversiktlig og springende innlegg uten egentlig innhold, bare personangrep og ufullendte og usammenhengende tankerekker. Jeg tror ikke noe på at du er medisinstudent noe sted. Anonymkode: a6bf1...99d 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #84 Skrevet 29. januar 2018 På 18.1.2018 den 23.30, pellepolitibil skrev: hørt om norsk muntlig, nyorsk og bokmål? har fysikk og noe matte. kom inn med det. når jeg gikk på vg-skolen så måtte vi ha alle tre. har ikke kjemi f.eks. men dette ga de jo oss et kurs i. man lærer alt på studie. du trenger egentlig ikke å kunne noe før du starter. de lærer deg alt. gidder ikke mer. føler dere hakker meg personlig. det er off topic. svar på det trådstartern lurer på eller hold kjeft. Var usikker på om jeg skulle tørre å kommentere noen av innleggene dine, mye fordi jeg ble litt redd for at du skulle kunne finne meg og ta meg hvis jeg skrev noe negativt. Uansett er jeg villig til å ta sjansen. Hvis du er på vei til å bli lege, frykter jeg oppriktig at mine fremtidige barn, meg selv, eller noen jeg kjenner, skal havne på ditt kontor. Du fremstår som 100 % gal. Anonymkode: fdfe1...e5d 1
pellepolitibil Skrevet 29. januar 2018 #85 Skrevet 29. januar 2018 slapp av folkens. jeg er ikke gal. finn dere en annen å kritisere. ingen har til dags tidspunkt eliminiert noen av argumentene mine. dette er bare gruppeatferd på sitt verste (mobbing).
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #86 Skrevet 29. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Igjen: liten eller ingen kontakt med virkeligheten. Uoversiktlig og springende innlegg uten egentlig innhold, bare personangrep og ufullendte og usammenhengende tankerekker. Jeg tror ikke noe på at du er medisinstudent noe sted. Anonymkode: a6bf1...99d Gjenkjenner du ikke et trul når du ser et? Anonymkode: 5ad5b...bcd
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #87 Skrevet 30. januar 2018 På 29.1.2018 den 3.49, pellepolitibil skrev: slapp av folkens. jeg er ikke gal. finn dere en annen å kritisere. ingen har til dags tidspunkt eliminiert noen av argumentene mine. dette er bare gruppeatferd på sitt verste (mobbing). Sier galningen. Anonymkode: a7e5f...94e
pellepolitibil Skrevet 30. januar 2018 #88 Skrevet 30. januar 2018 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Sier galningen. Anonymkode: a7e5f...94e flir og pek!! hvis du hadde levd på 1500tallet så ville du vært en heksejeger. du tråkker gjerne over lik for å hevde deg selv og få oppmerksomhet fra andre. tipper du er en slik en som bare prater for oppmerksomheten sin skyld og for å blitt sett (forsvarsmekkanisme).. en som bare babler i vei uten at det er noe innhold eller mening i det som kommer ut. med engang du ser noen som kan kritisereres for noe griper du sjansen. gruppeatferd. hvis jeg var hitler ville du være en ss-offiser. en som bare tar komandoer blindt så lenge det gagner deg, og ikke klarer å reflekktere over noe. fy og skam deg! Endret 30. januar 2018 av pellepolitibil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå